07.08.2019 / 10:18

Газета 104 інфо ВИПУСК №7

В травні набрав чинності закон «Про житлово-комунальні послу¬ги», в якому вказано, що техніч¬не обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем газопостачання здійсню¬ються коштом співвласників. Те¬пер ця послуга стала ринковою і споживачі газу можуть вільно обирати підрядника для таких робіт на ринку.

Внутрішньобудинкові газові мережі - це всі газові мережі від вентиля на вході в будинок. Тобто всі га­зові труби на фасадах будинку та всередині будівлі та квартир. Вони належать спів­власникам багатоквартирних будинків. Раніше вони перебу­вали на балансі місцевих рад та експлуатаційних організацій – ЖЕКів. Тому вся документація на ці мережі має бути передана від попередніх власників нинішнім. Про нові правила читайте: «Газові мережі в будинку потребують обслуговування та відповідальності».

Чинний тариф на розподіл газу не змінюється з 2015 року. Сьо­годні він вже в 3 рази менший від мінімально необхідного для беззбиткової діяльності газороз­подільних компаній. Це сталось тому, що державний регулятор галузі – НКРЕКП не виконує свої прямі обов’язки щодо справед­ливого, недискримінаційного і неупередженого регулювання в галузі. Схоже, занижений та­риф уже став фірмовим стилем НКРЕКП. Чому галузь переживає катастрофічний відтік кадрів та накопичує збитки – про це стаття «Як влада п’ять років знищувала газорозподільну галузь».

Сучасні Центри обслуговування РГК першими на ринку кому­нальних послуг повністю переорієнтувалися на потреби клієнта. Просторі та світлі приміщення від­критого типу, електронна черга, різні функціональні зони з можли­вістю підключення до wi-fi, зручні диванчики в місцях для очікуван­ня, привітний персонал – те, що прогресивно та якісно відрізняє ЦОКи групи компаній РГК серед інших. Про те, як за три роки РГК відкрила майже 70 сучасних Центрів обслуговування клієнтів, в матеріалі «Як Центри обслуговування РГК стали простором для розвитку та спілкування».

Ще цікаві теми випуску:

  • Як влітку змінювалися ціни на газ для населення
  • За лаштунками «гарячої лінії» РГК Контакт-центру
  • Повстання роботів: як у Львові виготовляють нове газове обладнання
  • Виведи бабусю в онлайн: стартує нова акція для споживачів