Ваш браузер застарів

Оновіть ваш браузер для покращення безпеки, швидкості та зручності користування сайтом

Оновити браузер

ГАЗЕТА 104 ІНФО ВЫПУСК №8

27 грудня 2019

«Багато хто хоче мати комплексне обслуговування всього газового обладнання у будинку. На цей час РГК розробляє відповідний онлайн-сервіс, який надасть клієнтам таку послугу. Замовлення на обслуговування буде настільки ж простим, як, наприклад, замовлення таксі через мобільний додаток», - про діджиталізацію комунікацій і розширення сервісних послуг Регіональної газової компанії, яка перетворюється в сучасного провайдера якісного сервісу, каже директор РГК Олег Никоноров в статті «Ми прагнемо надавати найкращий сервіс в Україні».

Матеріал «Що ми зробили для вас у 2019 році» розповідає про важливі кроки у покра­щенні існуючих сервісів, а також пропонує познайомитись з кількама новими, завдяки яким більш ніж 8 мільйонам клієнтів стає все легше і зручніше взає­модіяти з газовими компаніями:

Газ на долоні

В 2019 році споживачам став до­ступний додаток 104 Mobile Light для системи iOS. Він має простий і базовий функціонал. Додаток дозволяє передавати показан­ня лічильника та сплачувати газ прямо з мобільного.

Клієнти йдуть в онлайн

У 2019 році кількість спожива­чів, які користуються Особисти­ми кабінетами на сайті 104.ua, перевищила 2,5 млн. Реєстрація на сайті стала перепусткою до багатьох інших сервісів. Втім, і функціонал Особистого кабінету поступово розширюється.

100 центрів обслугову­вання для клієнтів!

У 2019 році суттєво розширилась мережа центрів обслуговуван­ня клієнтів. Наприкінці року був відкритий вже 100-й в Україні центр.

Газ стає розумнішим

Контролювати витрати газу онлайн? Аналізувати викори­стання газу в мобільному до­датку? Це не фантастика. Вже незабаром цю можливість отри­мають усі охочі клієнти. На май­данчику RGC Production стартує масове виробництво модемів для газових лічильників. Першу партію вже відправлено на тес­тування в реальних умовах.

 

Ще більш цікавого про компанію:

  • Рекордна кількість ДЯКУЮ для споживачів газу
  • Служби АДС 104 зробили Україну одним з лідерів у Tetris Challenge
  • У Центрах обслуговування клієнтів РГК стартували суботні зустрічі
  • Газ у смартфоні: яким буде найближче майбутнє

Газета 104 інфо ВИПУСК 8 / pdf 7.45 MB