07.10.2015 / 12:00
Як користуватись особистим кабінетом

Оновлено 16.02.2017


У цій інструкції та підказках зокрема вказано терміни оновлення даних у кабінеті. Проте сервіси ще у розробці, тож

КАБІНЕТИ ПРАЦЮЮТЬ У ТЕСТОВОМУ РЕЖИМІ

Практично це означає, що іноді щось може оновлюватись із затримкою до повного налагодження програмного забезпечення та взаємодії веб-сервісів 104 з іншими системами - автоматизованими системами газорозподільних компаній, розрахунковими системами ваших постачальників, платіжними сервісами тощо. 

Якщо щось працює не так, як має - повідомте про це з вашого особистого кабінету чи електронною поштою на адресу support@104.ua або вашого контакт-центру (якщо ви не можете увійти в кабінет чи недоступний сервіс відправлення Повідомлень). Детальніші рекомендації щодо цього див. у крок 11.

Про терміни обробки переданих з кабінету показань читайте у Сервіс 1, про терміни зарахування коштів на особовий рахунок - у Сервіс 2.

Зверніть увагу, сайт не здійснює ніяких нарахувань і розрахунків, не зберігає дані вашого особового рахунку, а лише забезпечує зареєстрованим користувачам доступ до них. У Особистому кабінеті лише відображається інформація, яка міститься у білінгу (автоматизованій системі розрахунків) вашої газової компанії на зазначену дату оновлення даних (на час входу чи оновлення особистого кабінету).

Сайт не приймає платежів, а лише забезпечує зручний доступ до платіжних систем. Інформація про платіжну карту для здійснення онлайн-оплати вноситься безпосередньо на сайті платіжного сервісу. Безпеку платіжних операцій з вашими коштами забезпечує обраний вами платіжний сервіс. Про терміни зарахування коштів на особовий рахунок читайте у Сервіс 2.

Розраховуємо на ваше терпіння та розуміння.

Радимо обов'язково прочитати перші три (кроки 1-3) та передостанній (крок 11) розділи цієї інструкції.

Користуватись сайтом та особистим кабінетом можна за використання персонального комп'ютера (ПК) з операційною системою (ОС) Windows чи osX і таких браузерів (програм для перегляду веб-сторінок):

  • Google Chrome 31 і вище
  • Internet Explorer 9 і вище
  • Opera 12.5 і вище
  • Mozilla Firefox 32 і вище
  • Safari 6 і вище

Якщо у вас немає можливості зайти в кабінет з ПК, то ви можете увійти в кабінет з сучасного мобільного пристрою з таким програмним забезпеченням (ОС і браузерами)

  • iOS 7 і вище - Safari (вбудований)
  • Android - вбудований, Chrome
  • Windows - Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Firefox4

Бажано використання останніх версій браузерів. За використання іншого програмного забезпечення коректна робота сайту та сервісів не гарантується.

Джерело:
Новини
реєстрація