07.10.2015 / 12:00
Як користуватись особистим кабінетом
У цій інструкції описано, які сервіси надаються, в які терміни обробляються показання лічильників й оновлюються дані з особових рахунків, до кого і як звертатись, у разі виникнення проблем чи запитань

Оновлено 04.07.2018

 

Сайт 104.ua не здійснює ніяких нарахувань і розрахунків, не зберігає дані вашого особового рахунку, а лише забезпечує зареєстрованим користувачам доступ до них. У особистому кабінеті відображається інформація, яка міститься в автоматизованій системі відповідної газової компанії на дату авторизації (входу) чи оновлення будь-якого з розділів кабінету (якщо у кабінеті не зазаначено інше). У цей момент система сайту для формування вашого особистого кабінету отримує з систем газових компаній інформацію про стан особового рахунку, зареєстровані лічильники та газові прилади. Про терміни обробки переданих з кабінету показань читайте у Сервіс 1.

Сайт не приймає платежів, а лише забезпечує зручний доступ до платіжних систем. Інформація про платіжну карту для здійснення онлайн-оплати вноситься безпосередньо на сайті платіжного сервісу. Безпеку платіжних операцій з вашими коштами забезпечує обраний вами платіжний сервіс. Про терміни зарахування коштів на особовий рахунок читайте у Сервіс 2.

Радимо обов'язково прочитати перші три (кроки 1-3) та передостанній (крок 11) розділи цієї інструкції.

Зверніть увагу! У нашій системі та системах газових компаній можуть здійснюватись технічні роботи з повною чи частковою призупинкою роботи сервісів. У такому разі дані можуть оновлюватись із затримкою - до налагодження оновлювального програмного забезпечення та взаємодії веб-сервісів 104 з іншими системами - автоматизованими системами газорозподільних компаній, розрахунковими системами ваших постачальників, платіжними сервісами тощо. Про суттєві затримки в обміні даними та можливу неактуальність даних особових рахунків команда 104.ua інформує користувачів спеціальним повідомленням у верхній частині особистого кабінету.

Якщо щось не працює, а повідомлення про технічні роботи та(чи) неактульність даних немає, повідомте про це з вашого особистого кабінету, електронною поштою на адресу support@104.ua (якщо ви не можете увійти до кабінету чи  сервіс відправлення повідомлень не працює) або зателефонуйте контакт-центру вашої газової компанії. Детальні рекомендації щодо цього див. у крок 11.

Для коректної роботи сайту та сервісів особистого кабінету використовуйте персональний комп'ютер (ПК) з такими операційними системами (ОС) і програмами для перегляду веб-сторінок (браузерами):

ОС Windows

  • Google Chrome 31 і вище
  • Microsoft Edge будь-яка версія
  • Internet Explorer 9 і вище
  • Opera 12.5 і вище
  • Mozilla Firefox 32 і вище

ОС osX

  • Google Chrome 31 і вище
  • Opera 12.5 і вище
  • Mozilla Firefox 32 і вище
  • Safari 6 і вище

ОС Linux

  • Google Chrome 31 і вище
  • Mozilla Firefox 32 і вище

Якщо у вас немає можливості скористатись ПК, то ви можете увійти в особистий кабінет з сучасного мобільного пристрою з таким програмним забезпеченням (ОС і браузерами):

  • ОС iOS 7 і вище – браузери Safari (вбудований), Microsoft Edge
  • ОС Android – вбудований, Chrome, Microsoft Edge
  • ОС Windows - Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Firefox4

Бажано використання останніх версій браузерів. За використання іншого програмного забезпечення коректна робота сайту та сервісів не гарантується.

Джерело: