• 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Користувачів
07.10.2015 / 12:00
Як користуватись особистим кабінетом
У цій інструкції описано, які сервіси надаються, в які терміни обробляються показання лічильників й оновлюються дані з особових рахунків, до кого і як звертатись, у разі виникнення проблем чи запитань

Оновлено 13.11.2017


Сервіси особистого кабінету на нашому сайті знаходяться у розробці, тому

КАБІНЕТИ ПРАЦЮЮТЬ У ТЕСТОВОМУ РЕЖИМІ

Практично це означає, що в нашій системі та ситемах газових компаній можуть здійснюватись технічні роботи, дані можуть оновлюватись із затримкою до повного налагодження оновлювального програмного забезпечення та взаємодії веб-сервісів 104 з іншими системами - автоматизованими системами газорозподільних компаній, розрахунковими системами ваших постачальників, платіжними сервісами тощо. 

Про суттєві затримки в обміні даними та можливу неактуальність даних особових рахунків команда 104.ua інформує користувачів спеціальним повідомленням у верхній частині особистого кабінету.

Якщо щось не працює, а повідомлення про технічні роботи та(чи) неактульність даних немає, повідомте про це з вашого особистого кабінету, електронною поштою на адресу support@104.ua (якщо ви не можете увійти до кабінету чи  сервіс відправлення повідомлень не працює) або зателефонуйте контакт-центру вашої газової компанії. Детальні рекомендації щодо цього див. у крок 11.

Зверніть увагу, сайт не здійснює ніяких нарахувань і розрахунків, не зберігає дані вашого особового рахунку, а лише забезпечує зареєстрованим користувачам доступ до них.

У особистому кабінеті відображається інформація, яка міститься в автоматизованій системі вашої газової компанії на дату авторизації (входу) чи оновлення будь-якого з розділів кабінету. У ций момент наша система для формування вашого особистого кабінету отримує з систем газових компаній інформацію про стан особового рахунку, зареєстровані лічильники та газові прилади. Про терміни обробки переданих з кабінету показань читайте у Сервіс 1.

Сайт не приймає платежів, а лише забезпечує зручний доступ до платіжних систем. Інформація про платіжну карту для здійснення онлайн-оплати вноситься безпосередньо на сайті платіжного сервісу. Безпеку платіжних операцій з вашими коштами забезпечує обраний вами платіжний сервіс. Про терміни зарахування коштів на особовий рахунок читайте у Сервіс 2.

Розраховуємо на ваше терпіння та розуміння.

Радимо обов'язково прочитати перші три (кроки 1-3) та передостанній (крок 11) розділи цієї інструкції.

Користуватись сайтом та особистим кабінетом можна за використання персонального комп'ютера (ПК) з операційною системою (ОС) Windows чи osX і таких браузерів (програм для перегляду веб-сторінок):

  • Google Chrome 31 і вище
  • Internet Explorer 9 і вище
  • Opera 12.5 і вище
  • Mozilla Firefox 32 і вище
  • Safari 6 і вище

Якщо у вас немає можливості зайти в кабінет з ПК, то ви можете увійти в кабінет з сучасного мобільного пристрою з таким програмним забезпеченням (ОС і браузерами)

  • iOS 7 і вище - Safari (вбудований)
  • Android - вбудований, Chrome
  • Windows - Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Firefox4

Бажано використання останніх версій браузерів. За використання іншого програмного забезпечення коректна робота сайту та сервісів не гарантується.

Новини
реєстрація