Сайт 104.ua не здійснює ніяких нарахувань і розрахунків, а лише забезпечує зареєстрованим користувачам доступ до них. У особистому кабінеті відображається інформація, яка міститься в автоматизованій системі вашого Оператора ГРМ на дату авторизації (входу) чи оновлення будь-якого з розділів кабінету (якщо у кабінеті не зазаначено інше). У цей момент система сайту для формування вашого особистого кабінету отримує з системи вашого Оеператора ГРМ інформацію про стан зареєстровані лічильники та газові прилади, попередні показання лічильників (за наявності). Про терміни обробки переданих з кабінету показань читайте у Сервіс 1.
Зовнішній вигляд і функціональність вашого кабінету може відрізнятися від кабінету користувача, у якого договір поставки укладений з компанією, що обмінюється даними особових рахунків з нашою системою яка користується іншими сервісами компанії РГК.
Зверніть увагу! У нашій системі та системах газових компаній можуть здійснюватись технічні роботи з повною чи частковою призупинкою роботи сервісів. У такому разі дані можуть оновлюватись із затримкою - до налагодження оновлювального програмного забезпечення та взаємодії веб-сервісів 104 з іншими системами - автоматизованими системами газорозподільних компаній. Про суттєві затримки в обміні даними та можливу неактуальність даних команда 104.ua інформує користувачів спеціальним повідомленням у верхній частині особистого кабінету.
Якщо щось не працює, а повідомлення про технічні роботи та(чи) неактульність даних немає, повідомте про це на адресу support@104.ua. Детальні рекомендації щодо цього див. у тут.
Для коректної роботи сервісів електронного кабінету використовуйте персональний комп'ютер (ПК) чи сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені тут.
Малюнок 1. Вигляд головної сторінки сайту 104 у браузері ПК, якщо користувач неавторизований (не уведено логін і пароль, користувач натиснув на кнопку Вихід)
Малюнок 2. Верхне меню сайту неавторизованого користувача у браузері мобільного пристрою
При використанні сайту та особистого кабінету ви можете вибрати зручну для вас мову з наявних у верхньому меню (малюнки 1, 2).
З будь-якої сторінки сайту (малюнки 1, 2) ви можете увійти в кабінет (акаунт) за допомогою верхнього меню. З головної сторінки сайту ви можете увійти в кабінет також за допомогою синьої кнопки.
Для сторінці авторизації (малюнок 3) потрібно увести логін (1) і пароль (2) без помилок та зайвих символів, натиснути на клавіатурі Enter або кнопку Увійти.
Малюнок 3. Авторизація для входу в особистий кабінет
Після входу кнопки Увійти та Реєстрація зміняться на Кабінет та Вихід (малюнок 4).
Кнопка виходу може знадобитись, якщо у вас два особових рахунки і ви хочете перейти у інший кабінет або якщо ви авторизувались не зі свого особистого ПК.
Після виходу - кнопки Кабінет та Вихід знов зміняться на Увійти та Реєстрація (малюнок 1).
З будь-якого розділу кабінету ви можете перейти на головну сторінку сайту, натиснувши на лого 104 у верхньому куті ліворуч (малюнок 1), а також у розділи та сторінки сайту з нижнього меню (малюнок 5). Якщо ви користуєтесь кабінетом з браузера мобільного пристрою, також можна скористатись верхнім (малюнок 6) чи нижнім меню.
Малюнок 4. Головна 104, якщо користувач сайту авторизований
Малюнок 5. Нижне меню сайту
Малюнок 6. Меню авторизованого користувача в браузері мобільного пристрою
Малюнок 1. Сторінка Авторизації
Для зміни паролю, якщо ви авторизовані, натисніть у розділі кабінету Мої дані кнопку Редагування профілю. Вкажіть поточний та новий пароль дотримуючись вимог щодо складання паролю. Зміни потрібно зберегти (натисніть відповідну кнопку в нижній частині сторінки) та упевнитись, що вони застасовані (повідомлення праворуч: пароль успішно змінено). Якщо ви неавторизовані можете змінити пароль на сторінці авторизації (входу). Для цього Натисніть на відповідний текст у нижній частині сторінки авторизації (малюнок 1).
Якщо ви забули пароль, натисніть відповідний текст у нижній частині сторінки авторизації (входу). У формі для відновлення паролю вкажіть свій логін (електронну адресу, яку ви вказали при реєстрації або в кабінеті при зміні логіну) і натисніть Продовжити. Система сповістить, що на вашу адресу надіслано листа з лінком (посиланням). Активуйте цей лінк (натисніть на посилання). Після цього на пошту має прийти лист з новим паролем. Якщо якійсь з цих листів не надходить - пошукайте у Небажаній пошті (СПАМі). У період з 1 до 5 числа листи можуть надходити з затримками через навантаження системи.
Щоб змінити логін, натисніть Редагування профілю. Вкажіть новий діючий email. натисніть Зберегти та переконайтесь, що логін успішно змінено - відповідне повідомлення має зявитись праворуч уведеного email після збереження змін.
Видалити аккаунт можна на сторінці редагування профілю - відповідний фнкуціонал міститься у нижній частині сторінки (під кнопкою Зберегти).
Якщо ви забули логін чи втратили доступ до поштової скриньки і не можете увійти до акаунта - натисніть на сторінці авторизації (входу) Забув логін і видаліть акаунт, до якого втрачено доступ. Після цього ви зможете повторно зареєструватись.
Як діяти у разі виникнення проблем з авторизацію чи відновленням паролю - див. тут.
Переключайтесь між розділами кабінету можна за допомогою головного меню кабінету. При цьому сірим позначається активний розділ. Кнопка виходу розташована у верхньому меню. Якщо натиснути на логотип 104 (зліва між верхнім на головним меню), ви опинитесь на головній сторінці сайту 104.ua. Як повернутись у кабінет - читайте у Крок 2.
Розділ містить основну інформацію по вашому особовому рахунку. З цього розділу ви можете перейти до Редагування профілю (праворуч фото/аватарки), інструкції для користувача кабінету (у верхньому куті праворуч).
Розділ містить функціонал для передачі показань, а також основну інформацію з системи Оператора ГРМ, контактну інформацію Оператора ГРМ. Зокрема:
(1) номер особового рахунку та EIC-код;
(2) назва газорозподільного підприємства (Оператора ГРМ), телефони контакт-центру та адреса офіційного сайту (див. праворуч).
Ви можете передавати показання лічильника за наявності квартирного лічильника, який не оснащено засобами телеметрії.
Малюнок 1. Попередження про неактуальність даних особового рахунку
Про технічні роботи в системах, суттєві затримки в обміні даними та можливу неактуальність даних особових рахунків користувачі інформуються спеціальним повідомленням у верхній частині особистого кабінету (малюнок 1). Аналогічні повідомлення розміщуються у разі зміни функціоналу кабінетів.
Задля інформування про важливі зміни у нормативній базі, надання корисної для споживачів інформації від сайту та ваших газових компаній використувуются оповіщення - спливаюче вікно, яке може появитися в будь-якому розділі вашого кабінету. Ознайомившись з інформацією, натисніть на відповідну кнопку у нижній частині вікна з оповіщенням чи на хрестика у верхній частині праворуч. Якщо натиснення зазначених кнопок не спрацювало – оновіть сторінку в браузері (натисніть F5). Переглянути попередні оповіщення можна у розділі "Оповіщення споживачів".
Малюнок 2. Оповіщення
При уведенні та(чи) редагуванні даних можуть з'являтися підказки щодо того, в якому форматі слід їх уводити, щоб вони були прийняті системою. У випадку помилки, система сповістить, чому дані не оновилися в кабінеті або не були надіслані вашій газовій компанії.
Слід зазначити, що відразу оновлюються лише ваш логін (електронна адреса), пароль та налаштування кабінету (оформлення). На те щоб решта змін оновилися на вашому особовому рахунку (відповідних системах газових компаній) може знадобитися від 15-60 хвилин (внесення показань лічильника) до декількох днів.
Малюнок 3. Щоб переглянути пояснення під кнопкою (щодо поточного балансу, рахунку), наведіть на нього курсор й утримувайте доки не прочитаєте текст підказки
Для того щоб ознайомитись з загальною інформацією (як користуватись кабінетом, запитання та відповіді), може знадобитись перейти за посиланням на публікацію сайту 104.ua. Як після цього повернутись у кабінет, читайте у Кроці 2.
Після авторизації на першій вкладці вашого Особистого кабінету (назва розділу у головному меню кабінету - Мої дані) має бути вказано: ваше ПІБ, номер особового рахунку, EIC код та адреса.
Про неточність у цій інформації повідомте вашого Оператора ГРМ. Зазвичай для цього потрібно особисто звернутись у газову компанію з відповідними документами.
У разі невідповідності газових приладів та лічильників газу фактично встановленим, дізнатись перелік необхідних документів можна в контакт-центрі Оператора ГРМ. Використовувані типи приладів зазначені тут.
Самостійно ви можете змінити електронну адресу. У цьому випадку новий e-mail буде також вашим новим логіном. Як це зробити, детально розписано у тут.
Ці дані потрібно виправити на вашому особовому рахунку в системі вашої газової компанії. Тоді у кабінеті вони теж зміняться, бо наша ситема лише показує вам дані з систем газових компаній. Про це читайте також у крок 6 та крок 8. Самостійно відредагувати з кабінету ви можете тільки контактну інформацію (див. крок 7)
У разі помилок у даних особового рахунку, дійте так:
помилки у імені, по-батькові чи ініціалах, незначна неточності у прізвищі (потрібно замінити букву)
помилки у прізвищі, інше
В особистому кабінеті використовуються такі типи приладів:
Примітка. ЦГВ у складі приладів в заяві-приєднання до договору розподілу означає наявність централізованого гарячого водопостачання (впливає на розрахунки за нормами).
Дані з особового рахунку для формування кабінету оновлюються при авторизації (вході), оновлені сторінки кабінету в браузері та при переході у інший розділ кабінету. Проте терміни, в які дані записуються на ваш особовий рахунок чи оновлюються на ньому – можуть бути різними і становити від кількох хвилин до місяця (до функціоналу особистого кабінету це немає відношення). Але якщо дані записалися на особовий рахунок - за 15 хвилин ви можете побачити їх в особистому кабінеті.
У які терміни дані потрапляють на особовий рахунок
Вид даних |
Терміни |
Показання лічильника (в історії показань) |
|
понад 10 днів у разі оплати з кабінету
Повідомте про це контакт-центр электронною поштою. При цьому зазначте у своєму листі (повідомленні):
понад 20 днів з дати оплати в інший спосіб (каса банку, Укрпошта, через Інтернет з сайту платіжного сервісу)
Повідомте про це вашого оператора ГРМ:
Найпоширеніші джерела показань
Джерело |
Пояснення |
104.ua |
Фактичні показання передані авторизованим користувачем з особистого кабінету на сайті 104.ua |
104 Mobile |
Фактичні показання передані авторизованим користувачем з додатку 104 Mobile |
Контакт-центр |
Фактичні показання були отримані та оброблені контакт-центром у один з таких способів: по телефону, електронною поштою, SMS-повідомленням на номер 7104 |
Контроль |
Фактичні показання внесені на підставі відомостей, які надав контролер чи інший співробітник газової компанії |
Розрахунок |
Показання записані програмою на підставі розрахунку, який проводиться за затвердженим регулятором НКРЕКП алгоритмом у разі відсутності фактичних показань лічильника на початок/кінець розрахункового місяця (показання мають зніматись споживачем 1 числа, передаватись до 5 числа та після обробки записуватись останньою датою розрахункового місяця) |
Квитанція |
Фактичні показання були вписані споживачем у відривний корінець рахунку (квитанції) чи форму при здійсненні оплати через інтернет, після чого передані газовій компанії банком чи платіжним сервісом разом з іншою інформацією щодо платежу |
Абонент |
Фактичні показання надані споживачем і записані службою обліку (абонвідділом) газової компанії. Скоріш за все під час особистого візиту споживача |
Телефон |
Фактичні показання передані службі обліку газової компанії за телефоном (телефонував або споживач, або співробітник газової компанії) |
Акт |
Фактичні свідчення внесені на підставі Акту, складеного під час проведення огляду чи виконання робіт співробітниками газової компанії (зняття лічильника на повірку, аварійний виклик, обслуговування газових приладів тощо) |
Інші |
Показання з іншим походженням, зокрема передані за використання регіональних сервісів |
Якщо ви бачите помилку у попередніх показаннях – зверніться до контакт-центру чи безпосередньо до абонслужби Оператора ГРМ (газорозподільної компанії) у будь-який зручний для вас спосіб.
Як показання потрапляють на особовий рахунок, див. тут.
Скориставшись кнопкою Редагувати профіль (праворуч від аватарки), ви зможете:
Ви можете змінити одночасно декілька налаштувань. Виключення – не можна одночасно змінювати і логін, і пароль. Мають змінюватись по черзі. Ви також можете змінити пароль на сторінці авторизації. Детальніше по це у кроці 3.
Якщо ви закінчили редагування натисніть Зберегти. Система перевірить уведені дані, коректні дані (за форматами) передасть для запису на особовий рахунок та повідомить про результат. Деякі дані неможливо змінить миттєво. Тож система сповістить, що дані успішно передані. Перевірити, чи вони записались на особовий рахунок можна буде пізніше (на оновлення даних може знадобитись від години до доби).
Якщо усі дані успішно замінені та передані – ви можете вибрати розділ кабінету у якому бажаєте продовжити роботу або натиснути на кнопку Відмовитись.
Якщо дані потребують подальшого редагування (у тому числі, якщо ви бачите помилку), змініть усе, що потрібно і знов натисніть Зберегти.
На сторінці Налаштувань ви також можете самостійно видалити свій акаунт (реєстрацію в особистому кабінеті). Для цього натисніть відповідну кнопку під кнопкою зберегти, поставьте позначку та зазначте ваш пароль (для підтвердження дії). Відмінити видалення акаунту буде неможливо.
Зверніть увагу, сайт не здійснює ніяких нарахувань і розрахунків, не зберігає дані вашого особового рахунку, а лише забезпечує зареєстрованим користувачам доступ до них. У Особистому кабінеті лише відображається інформація, яка міститься у білінгу (автоматизованій системі розрахунків) вашої газової компанії на зазначену дату оновлення даних (на час входу чи оновлення особистого кабінету).
Інформація про показання лічильника та ваші особисті дані, які ви вводите на сайті, відразу ж передаються вашим газовій компанії (газорозподільному підприємству чи постачальнику) для подальшої обробки та запису на ваш особовий рахунок. За звичай на це потребується певний час.
Сайт не приймає платежів, а лише забезпечує зручний доступ до платіжних систем, з якими у вашого постачальника газу укладено відповідний договір. При цьому усю інформацію щодо здійснення онлайн-оплати ви вносите на сайті платіжного сервісу. Безпеку платіжних операцій з вашими коштами також забезпечує обраний вами платіжний сервіс.
Основні функції (сервіси) кабінету детально розписані далі.
Показання можуть передавати користувачі, в яких встановлені індивідуальні (квартирні) лічильники газу, за умови, що лічильник не обладнано засобами дистанційного зняття показань і споживача не переведено на інший режим обліку (наприклад, за середньомісячним споживанням за опалювальний або міжопалювальний період у зв'язку з повіркою чи ремонтом лічильника чи на граничні обсяги споживання через порушення Кодексу ГРМ).
Показання лічильника можна передавати за допомогою відповідного поля із зазначенням номера лічильника у розділі з відповідною назвою на поточну дату, а в період з 1 по 5 число - на 1 число місяця.
Малюнок 1. Передача показань лічильника
Передати через зазначене поле можна число (числове значення). У разі спроби ввести букви чи інші зайві символи, система сповістить про помилку.
Показання не можуть бути меншими за попередні фактичні показання лічильника, які ви передали своєму постачальнику в будь-який спосіб (із кабінету, за телефоном, електронною поштою, зазначивши у квитанції тощо) або показання, які зафіксував представник газової компанії (контрольні, з акту). Проте ви можете передавати фактичні показання, які менші за розрахункові (за якими обсяг споживання розрахував ваш Оператор ГРМ у разі відсутності фактичних показань лічильника за повний розрахунковий місяць).
Малюнок 2. Помилка при передачі показань
На 1 дату в системі може бути лише 1 показання. Якщо на 1 дату показання передав споживач і зафіксував співробітник Оператора ГРМ, на зазначену дату будуть показання, які записані газовою компанією. Якщо показання на кінець розрахункового періоду Оператор ГРМ визначив розрахунково, але до 5 числа місяця наступного за розрахунковим отримав від спожива фактичні показання, на особовомому рахунку будуть записані фактичні показання, що їх передав споживач.
Ви можете передавати показання 1 раз у будь-який час і день місяця. Проте, щоб ваші показання були враховані при формуванні рахунку на оплату, важливо зафіксувати їх станом на 1 число місяця (наступного за розрахунковим) та передати не пізніше 5 числа.
Радимо щомісяця передавати показання з особистого кабінету до 4 числа та упевнитись за добу, що Оператор ГРМ їх отримав (показання відобразились в історії показань).
Довідка щодо обробки показань
Оператор ГРМ має обовязок визначити обсяг споживання газу за розрахунковий період кожного приєднаного споживача. Якщо Оператором ГРМ вчасно отримано від споживача фактичні показання на 1 число чи фактичні показання за розрахунковий період зафіксовано співробітником газової компанії - огбсяг визначається за фактичними показанями, у разі відсутності таких показань - розрахунковим методом відповідно до алгоритму, який передбачений Кодексом ГРМ (докладніше про це читайте тут). Відповідно до чинних нормативних документів, дані про обсяги споживання відправляються Оператору ГТС (ПАТ "Укртрансгаз") для подальшої передачі постачальникам і проведення розрахунків за газ.
Регулярна вчасна передача показань дозволить уникнути рахунків із розрахунковим споживанням
Якщо розрахунки з вами проводяться за показаннями загальнобудинкового лічильника газу чи ваш лічильник оснащений засобами дистанційного зняття показань, вам не потрібно передавати показання.
Якщо ви отримуєте пільги, зверніться до контакт-центру газової компанії за консультацією щодо термінів передачі та обробки показань.
Відправлені з кабінету показання лічильника відразу ж передаються Операторові ГРМ для подальшої обробки. За успішної передачі ваших показань, сайт повідомить вас про це. Якщо ваші показання не передані (наприклад, ви намагались передати показання, які менші за контрольні), сайт сповістить, що дані невірні.
Оператор ГРМ має визначити ваш обсяг споживання і передати ці дані Оператору ГТС для подальшої передачі вашому Постачальнику газу для проведення розрахунків.
Упевнитись, що показання отримані й успішно оброблені Оператором ГРМ можна зазвичай протягом доби в період до 5 числа, через 30-60 хвилин в інші дати місяця - відповідний запис має бути наявним в історії показань. Показання, які передаються а період з 1 по 5 число ви побачите в особистому кабінеті останньою датою розрахункового місяця. У інші дні місяця в історії показань має з′явитися запис із датою передачі.
Передані з особистого кабінету показання записуються в системи газових компаній із зазначенням джерела Сайт (детальніше про це у Сервіс 4). Якщо показання лічильника передаються не з кабінету, терміни обробки дізнавайтесь у служби підтримки відповідного сервісу чи у вашого Оператора ГРМ.
У разі передачі показань контакт-центру (телефон, email, SMS) - записатись у систему Оператора ГРМ показання мають зазвичай протягом 3 днів після отримання оператором чи автоматизованими системами контакт-центру. У разі передачі показань під час візиту абонслужби газової компанії, дані заносяться у систему миттєво чи протягом поточного-наступного робочого дня.
Перередній розрахунок потрібний для того, щоб після 5 числа постачальники як найшвидше провели розрахунки та сформували рахунки за газ для всіх споживачів
Якщо ви бачите в кабінеті розрахункові показання станом на останню дату попереднього місяця до 5 числа місяця наступного за розрахунковим, це означає, що Оператор ГРМ ще не отримав (чи не обробив) фактичні показання вашого лічильника.
Після того, як газова компанія до 5 числа включно отримає та обробить фактичні показання – вони запишуться в систему на місце розрахункових (останньою датою попереднього місяця).
Розрахункові планові місячні обсяги (розраховані за алгоритмом) залишаться у тих споживачів, які вчасно не передали показання (Оператор ГРМ має їх отримати до 5 числа включно).
Якщо у вас нещодавно був встановлений лічильник газу, але в особистому кабінеті зазначається, що розразхунки проводяться за нормами споживання, це означає, що лічильник не зареєстрований або відомості про нього не занесені до автоматизованої системи газової компанії. Консультацію щодо цього можно отримати в контакт-центрі чи Центрі обслуговування клієнтів Оператора ГРМ.
Якщо газова компанія проводить з вами розрахунки за показаннями лічильника, проте на місці поля для передачі показаний ви бачите повідомлення, що лічильник не знайдено - повідомте про це, як про технічну проблему.
Якщо показання не відправляються чи успішно передані показання не відобразились в історії показань у терміни, які наведені у підказці, повідомте про це як зазаначено тут. Можлива ситуація, що внаслідок помилки чи збою унеможливлена автоматична обробка показань вашого лічильника.
Як правильно знімати показання, читайте тут.
Система зазвичай показує записи у послідовності: щонайвище – найновіші. Ви можете кастомизувати таблицу -зазначити, скільки рядків таблиці хочете переглядати за допомогою налаштувань під таблицею ліворуч (доступні варіанти: 5, 10, 20).
Щоб переглянути старіші дані натисніть на цифру 2 під таблицею праворуч і так далі (таким чином ви зможете гортати таблицю).
Малюнок. Де зазначається джерело показань
У цьому підрозділі ви можете дізнатись, які показання, на яку дату й яким чином були записані в систему газорозподільної компанії.
Оскільки показання споживачі передають у різні способи – то й джерела показань можуть бути різними. Крім того, показання знімають представники газових компаній, а також вони визначаються розрахунковим методом, з використанням групи споживання до якої віднесено споживача та відповідного визначеного для кожної групи споживання середньостатистичного річного профілю споживання природного газу в розрізі місяців (у разі неотримання показань лічильника від споживача з 01 до 05 числа). Найпоширеніші джерела показань див. тут.
Якщо ви бачите помилку у попередніх показаннях – зверніться до контакт-центру чи безпосередньо до абонслужби вашої газорозподільної компанії.
Натисніть кнопку Заява-приєднання до договору розподілу у розділі Передати показання. Пояснення щодо складу приладів див. у Крок 6.
За необхідності ви можете переслати файл електронною поштою чи записати на флеш-накопичувач (флешку), щоб роздрукувати з іншого ПК.
Заяву потрібно роздрукувати, прочитати, підписати і передати газовій компанії за "живим" підписом. Як передати заяву та як діяти, якщо у прізвищі чи у складі приладів помилка - читайте на офіційному сайті вашої газової компанії. Зокрема, можна повідомити про це з особистого кабінету або зателефонувати контакт-центру газової компанії для отримання консультації.
Адресу сайту та телефоні номери для консультацій вказані в інформаційному листі (додається до заяви). Ви також можете перейти на сайт газорозподільної компанії з головної сторінки сайту 104 за допомогою меню (фільтра) праворуч від карти. Детальна інструкція, як можна перейти з карти на сайт газової компанії є тут.
Зразок заповнення заяви-приєднання до договору постачання є тут.
Система сама запропонує для вибору дві аватарки. Запропонована системою аватарка використовуватиметься до встановлення вами іншого зображення.
Ви можете додати аватарку - власне фото чи інше зображення у форматі jpg, jpeg, gif, png. Розмір аватарки 150 ×150 пікселів.
Натисніть на Редагування профілю. У секції Змінити фото натисніть Завантажити фото та вкажіть місце розташування файлу (зображення) на вашому ПК.
На місті для фото має змінитись зображення. Після закінчення редагування профілю натисніть у нижній частині сторінки кнопку Зберегти, аби зміни застосувались.
Щоб змінити оформлення кабінету для ПК, на сторінці Редагування профілю натисніть на уподобане зображення. Щоб повернути класичне оформлення оберіть білий квадрат.
Фонове зображення застосовується тільки для екранів ПК. Для цього потрібно зберегти зміни (налаштування). На мобільних пристроях ви можете змінювати це налаштування, але побачити обране фонове зображення зможете виключно на ПК.
Кабінет працює в тестовому режимі. Проте не всі проблеми, які можуть виникати, пов’язані із цим. Спочатку перевірте, чи ви використовуєте браузер (програму для перегляду веб-сторінок в Інтернеті) із зазначеного у крок 1 переліку. Оскільки інші браузери можуть не підтримувати усі використовувані веб-технології і протоколи, формати зображень тощо.
На сайті та системах, з якими він взаємодіє, може оновлюватись програмне забезпечення (зазвичай кілька хвилин) і проводитись технічне обслуговування серверів (може тривати кілька годин, зазвичай вночі). Про тривалі технічні роботи ми повідомлятимемо окремо.
Неможливо увійти чи відновити пароль - перейти
Помилка 502 чи 504 - перейти
Помилка 503 - перейти
Не передаються показання лічильника - перейти
Не завантажується документ (заява) - перейти
Неточність у персональних даних - перейти
Повідомити про технічну проблему - перейти
У разі проблеми з авторизацією (входом), якщо ви уводите правильний логін і пароль, а система сповіщає, що пароль невірний - очистіть кеш (кукіз, cookies) у вашому браузері. Як це зробити має бути вказано у довідці чи інструкції з користування для вашого браузеру. Також ця інформація може бути на офіційному сайті розробника браузера. Якщо очищення кукіз не допомогло, напишіть листа до контакт-центру (посилання на контакти є в нижньому меню сайту ліворуч) чи на адресу support@104.ua.
Проблеми з активацію посилання при відновлюванні паролю можуть виникати як через налаштування поштового сервісу (де у вас поштова скринька) чи поштового клієнта (програми, яку ви використовуєте для одержання, відправлення та зберігання повідомлень електронної пошти; наприклад: поштові клієнти The Bat!, Mail.ru для Android), так і через те, що таке посилання вже було використано кимось до вас (можливо програмою чи зловмисником). Тож якщо після спроби активації посилання ви бачите повідомлення, що код не є валідним – можливо посилання пошкоджене. Спробуйте повторити відновлення паролю за використання іншого поштового клієнта.
Якщо ви втратили доступ до особистого кабінету (помилились при зміні логіну, забули логін чи не маєте доступу до поштової скриньки) натисніть Забув логін на сторінці авторизації (входу) та видаліть свій аккаунт. Після цього ви зможете повторно зареєструватись.
Помилка 502 або 504 (Bad Gateway, Timeout) виникають, якщо сайт не може обробити ваш запит (взагалі чи у встановлений ліміт часу). Головна причина помилки - зростання навантаження на сервер, що зумовлює брак ресурсів сервера. У цьому випадку, щоб не погіршувати проблему, ми просимо вас зайти на наш сайт (у т.ч. особистий кабінет) через деякий час.
На сайті може оновлюватися ПО (зазвичай це займає кілька хвилин) і проводитися технічне обслуговування серверів (кілька годин, зазвичай - у нічний час). Про тривалі технічні роботи ми повідомлятимемо.
Помилка 503 на усіх сторінках - перелогіньтесь (вийдіть та знов увійдіть) через кілька хвилин. Вірогідно виникла проблема в бараузері при авторизації.
Помилка 503 у перших двох розділах кабінету, свідчить про те, що у кабінет ви увійшли (успішно авторизувались), проте сайту (браузеру) не вдалося отримати необхідні для формування кабінету дані чи виникла проблема в бараузері при завантаженні сторінки. Причимою може бути тимчасова втрату зв’язку, тож проблема має вирішитись шляхом оновлення сторінки кабінету в браузері з інтервалами у декілька хвилин (також можна одночасно натискати Ctrl і F5).
Помилка може виникати у разі, якщо сервер, де зберігаються дані вашого особового рахунку недоступний. Наприклад, під час технічного обслуговування серверів, де зберігаються дані особових рахунків. Зазвичай такі роботи тривають кілька годин (вночі). Про тириваліші роботи, ми сповіщатимемо окремо.
Причиною неможливості отримати дані для особистого кабінету може бути технічна помилка на самому особовому рахунку. Тож, якщо повідомлень щодо технічних робіт не було, а помилка 503 не зникає протягом тривалого часу - сповістить про неї, як про технічну проблему.
Якщо показання неможливо передати або успішно передані показання не "повернулись" в кабінет, сповістить про це службу підтримки. Це можно зробити так:
1. Написати листа на адресу support@104.ua з темою "Проблема при передачи показань лічильника". При цьому зазначте таку інформацію:
2. Написати повідомлення з особистого кабінету із темою Показання лічильника, зазначивши показання, які ви успішно передали, проте не бачите їх у своєму кабінеті, а також дату (і час, якщо пам′ятаєте) їхньої передачі. Якщо показання ви не змогли передати, достатньо вказати показання. Якщо у вас більше одного лічильника вкажіть також номер лічильника.
Технічна служба не має повноважень змінити передані вами чи розраховані газовою компанією показання. Проте якщо ваші показання не записались на особовий рахунок автоматично через технічну проблему, технічна служба її виправить, аби ваші показання записались тією датою, коли ви їх фактично передали (чи останньою датою попереднього місяця) чи щоб ви змогли повторити передачу показань після усунення негараздів.
При натисканні на кнопку завантаження заяви-приєднання до договору розподілу система сповіщає про недоступність чи відсутність сторінки.
Як діяти. Спробуйте ще раз через деякий час. Якщо скачування недоступне протягом тривалого часу, сповістить про це, як зазначено тут. Контакти службы технічної підтримки також див. у нижньому меню сайту.
Про технічні проблеми в роботі системи (не відобразилися успішно передані вами з кабінету показання лічильника, відсутня історія показань, протягом тривалого часу виникає помилка при вході у кабінет тощо), будь ласка, напишіть електронного листа на адресу support@104.ua чи контакт-центру (email див. тут) з темою Технічна проблема при користуванні кабінетом. При цьому, щоб спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, обов'язково зазначайте у своєму електронному листі:
На один email можна зареєструвати один особовий рахунок. Тож для отримання доступу через особистий кабінет до іншого особового рахунку потрібно, щоб він також був зареєстрований (за використання електронної адреси, яка не використовувалась для реєстрації особистого кабінету).
Об′єднати особові рахунки в одному кабінеті на цей час неможливо. Ви можете заходити у них по черзі. Для того, щоб увійти в кабінет за іншим особовим рахунком (тобто з іншим логіном і паролем) чи зареєструвати інший особовий рахунок, вийдіть з акаунта (поточного кабінету), як вказано на малюнку. Після виходу - кнопки Кабінет та Вихід у верхньому меню зміняться на Увійти та Реєстрація, а праворуч карти на головній сторінці ви побачите сині кнопки для входу та реєстрації. Тож ви можете розпочати нову реєстрацію чи увійти авторизуватись (увійти) з іншим логіном і паролем.
Малюнок. Головна сторінка сайту, якщо користувач авторизований
Процедура реєстрації наступного особового рахунку на цей час та ж сама, як для першого особового рахунку. Інструкцію щодо реєстрації див. тут.
Щоб отримати доступ до різних особових рахунків (кабінетів) одночасно - використовуйте різні браузери (програми для перегляду сайтів в Інтернеті). Список підтримуваних браузерів див. у крок 1.