Для коректної роботи сайту та його сервісів використовуйте персональний комп'ютер (ПК) чи сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені тут.
Якщо втрачено пароль - після введення логіна на сторінці входу, на наступній сторінці замість уведення пароля - натисніть Забув пароль. Докладніше про процедуру відновлення пароля - за посиланням.
Щоб змінити пароль, перейдіть за посиланням.
Технічну допомогу щодо реєстрації та у разі проблем у роботі з особистим кабінетом надають Контакт-центр і центри обслуговування клієнтів 104.ua Клієнтський простір.
У разі помилки 503 - перелогіньтесь (вийдіть і знов увійдіть до кабінету). Якщо ви бачите цю помилку в окремих розділах кабінету, зазвичай достатньо оновити сторінку кабінету в браузері (або одночасно натиснути Ctrl і F5). Повторіть за кілька хвилин.
Якщо помилка 503 не зникає протягом тривалого часу чи наявна інша технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, напишіть електронного листа на адресу support@104.ua
Щоб спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, вкажіть коротко у темі листа суть проблеми (наприклад: не надходить лист з кодом, технічна проблема під час створення акаунта, тривала помилка 503), а також обов'язково зазначте у своєму електронному листі:
Якщо вам потрібна консультація з питань реєстрації чи користування кабінетом для комерційних споживачів - зверніться до вашого персонального менеджера у газовій компанії. Про технічні проблеми повідомляйте службі технічної підтримки biz.support@104.ua.