22.01.2016 / 17:32

Технічна підтримка

Технічну допомогу щодо реєстрації та у разі проблем у роботі з особистим кабінетом надають центри обслуговування клієнтів газових компаній

Для отримання консультації з користування особистим кабінетом чи реєстрації  – телефонуйте контакт-центру газової компанії.

У разі проблеми з авторизацією (входом), якщо ви уводите правильний логін і пароль, а система сповіщає, що пароль невірний - очистіть кеш (кукіз, cookies) у вашому браузері. Як це зробити має бути вказано у довідці чи інструкції з користування для вашого браузера, на офіційному сайті розробника.

Якщо ви забули пароль, на сторінці авторизації (входу) натисніть відповідну кнопку. Будь ласка, не користуйтесь функцією відновлення пароля декілька разів поспіль. Так ви деактивуєте пароль, який ще не доставлений, і подовжуєте термін обробки та відправлення листів з паролями.

Проблеми з активацію посилання при відновлюванні пароля можуть виникати через налаштування поштового сервісу (де у вас поштова скринька) чи поштового клієнта (програми, яку ви використовуєте для одержання, відправлення та зберігання повідомлень електронної пошти; наприклад: поштові клієнти The Bat!, Mail.ru для Android). Тож якщо після спроби активації посилання ви бачите повідомлення, що код не є валідним – можливо посилання пошкоджене. Спробуйте повторити відновлення пароля за використання іншого поштового клієнта.

Зверніть увагу, що при зростанні навантаження на сервери, автоматичні листи з паролями (реєстрація, відновлення пароля) можуть доставлятись протягом доби.

Якщо з якоїсь причини ви втратили доступ до особистого кабінету (забули логін чи не маєте доступу до поштової скриньки), натисніть забув логін на сторінці авторизації (входу) та видаліть свій аккаунт. Після цього ви зможете повторно зареєструватись.

У разі помилки 503 - перелогіньтесь (вийдіть та знов увійдіть до кабінету). Якщо ви бачите цю помилку в окремих розділах кабінету, зазвичай достатньо оновити сторінку кабінету в браузері (чи одночасно натиснути Ctrl і F5). Повторіть за кілька хвилин.

Якщо помилка 503 не зникає протягом тривалого часу чи наявна інша технічна проблема, з якою ви не можете впоратись самостійно - сповістить про це так:

  • напишіть повідомлення з кабінету з темою "Особистий кабінет"
  • напишіть електронного листа на адресу support@104.ua 

Аби спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, вкажіть коротко у темі листа суть проблеми (наприклад: не надходить лист з відновленним паролем, технічна проблема під час реєстрації, тривала помилка 503), а також обов'язково зазначайте у своєму електронному листі:

  1. Яка саме проблема виникла (скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скріншот і додайте файлом).
  2. Назву компанії (ваш постачальник газу чи газорозподільне підприємство).
  3. Номер особового рахунку
  4. Логін (електронну адресу вказану при реєстрації), якщо відправляєте листа з іншої адреси.

Якщо ви потребуєте допомоги щодо видалення акаунта (забули логін), надішіліть листа із темою "Ануляція реєстрації" на адресу support@104.ua. Лист має містити таку інформацію:

  • Назва постачальника послуги з газопостачання
  • Номер особового рахунку
  • ПІБ власника особового рахунку
  • Адреса
  • Сума останнього платежу

Якщо у вас немає всіх зазначених вище даних, уточніть відсутню інформацію в контакт-центрі чи іншим способом у свого постачальника до відправлення запиту на ануляцію реєстрації. Видалення акаунта за таким запитом виконується протягом 10-14 днів. 

Джерело: