22.01.2016 / 17:32

Технічна підтримка

Технічну допомогу щодо реєстрації та у разі проблем у роботі з особистим кабінетом надають центри обслуговування клієнтів газових компаній

Для отримання консультації з реєстрації, а також для отримання необхідних для реєстрації даних – телефонуйте до контакт-центру (номери телефонів див. нижче).

Якщо ви забули пароль чи логін, на сторінці авторизації (входу) натисніть відповідну кнопку.

У разі проблеми з авторизацією (входом), якщо ви уводите правильний логін і пароль, а система сповіщає, що пароль невірний - очистіть кеш (кукіз, cookies) у вашому браузері. Як це зробити має бути вказано у довідці чи інструкції з користування для вашого браузеру, на офіційному сайті розробника браузера.

Проблеми з активацію посилання при відновлюванні паролю можуть виникати як через налаштування поштового сервісу (де у вас поштова скринька) чи поштового клієнта (програми, яку ви використовуєте для одержання, відправлення та зберігання повідомлень електронної пошти; наприклад: поштові клієнти The Bat!, Mail.ru для Android). Тож якщо після спроби активації посилання ви бачите повідомлення, що код не є валідним – можливо посилання пошкоджене. Спробуйте повторити відновлення паролю за використання іншого поштового клієнта.

Зверніть увагу, що при зростанні навантаження на сервери, автоматичні листи з паролями (реєстрація, відновлення паролю) можуть доставлятись протягом доби. Будь ласка, не користуйтесь функцією відновлення паролю декілька разів поспіль. Так ви деактивуєте пароль, який ще не доставлений, і подовжуєте термін обробки та відправлення листів з новими паролями.

У разі помилки 503 - перелогіньтесь (вийдіть та знов увійдіть до кабінету). Якщо ви бачите цю помилку лише у перших двох розділах кабінету, зазвичай достатньо оновити сторінку кабінету в браузері (чи одночасно натиснути Ctrl і F5). Повторіть за кілька хвилин.

Якщо помилка 503 не зникає протягом тривалого часу чи наявна інша технічна проблема, з якою ви не можете впоратись самостійно - сповістить про це так:

  • напишіть повідомлення з кабінету з темою "Особистий кабінет"
  • напишіть електронного листа до контакт-центру (email див. нижче)
  • напишіть електронного листа на адресу support@104.ua 

Аби спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, вкажіть коротко у темі листа суть проблеми (наприклад: не надходить лист з відновленним паролем, технічна проблема під час реєстрації, тривала помилка 503), а також обов'язково зазначайте у своєму електронному листі:

  1. Яка саме проблема виникла (скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скріншот і додайте файлом).
  2. Назву компанії (ваш постачальник газу чи газорозподільне підприємство).
  3. Номер особового рахунку
  4. Логін (електронну адресу вказану при реєстрації), якщо відправляєте листа з іншої адреси.

Якщо ви потребуєте допомоги щодо видалення акаунту (забули логін), надішіліть листа із темою "Ануляція реєстрації" на адресу support@104.ua. Лист має містити таку інформацію:

  • Назва постачальника послуги з газопостачання
  • Номер особового рахунку
  • ПІБ власника особового рахунку
  • Адреса
  • Сума останнього платежу

Якщо у вас немає всіх зазначених вище даних, уточніть відсутню інформацію в контакт-центрі чи іншим способом у свого постачальника до відправлення запиту на ануляцію реєстрації. Видалення акаунту за таким запитом виконується протягом 10 днів. 

Контакт-центри

Область, місто                                     

Телефон           

Email                      

Вінницька (0432) 509-104 contact@vn.104.ua
Волинська (0332) 280-104 contact@vl.104.ua
м Дніпропетровськ, Дніпропетровський р-н (056) 78-78-104 contact@dpgor.104.ua
м Кривий Ріг, Криворізький р-н (056) 46 26 104 contact@kr.104.ua
інші н.п. Дніпропетровської обл. (056) 78-70-104 contact@dp.104.ua
Житомирська (0412) 55-80-04 contact@zt.104.ua
Закарпатська (0312) 48-83-04 contact@zk.104.ua
Запорізька (0612) 808-104 contact@zp.104.ua
Івано-Франківська (0342) 591-104 contact@if.104.ua
Київська (044) 36-46-104 contact@kv.104.ua
Львівська (032) 2907-104 contact@lv.104.ua
Миколаївська (0512) 777-104 contact@mk.104.ua
Рівненська (0362) 461-104 contact@rv.104.ua
Сумська (0542) 70-30-04 contact@sm.104.ua
м. Харків (057) 76-65-104 contact@khgor.104.ua
інші н.п. Харківської обл. (057) 76-62-104 contact@kh.104.ua
Хмельницька  (0382) 742-104 contaсt@km.104.ua
Чернівецька (0372) 93-19-04 contact@cv.104.ua
Чернігівська (0462) 61-62-04 contact@cn.104.ua

 

Джерело: