22.01.2016 / 17:32

Технічна підтримка

Технічну допомогу щодо реєстрації та у разі проблем у роботі електронних кабінетів надають газові компанії

Для коректної роботи сайту та електронних кабінетів використовуйте персональний комп'ютер (ПК) чи сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені тут.

У разі проблеми з авторизацією (входом), у тому числі, якщо втрачено логін та/чи пароль - ознайомтесь з рекомендаціями, які надано тут.

Особистий кабінет (для побутових споживачів)

Технічну допомогу щодо реєстрації та у разі проблем у роботі з особистим кабінетом надають центри обслуговування клієнтів газових компаній. Для отримання консультації з користування особистим кабінетом чи реєстрації за телефоном – телефонуйте контакт-центру газової компанії. Ознайомитись з інструкцією щодо реєстрації особистого кабінету можна за посиланням.

У разі помилки 503 - перелогіньтесь (вийдіть та знов увійдіть до кабінету). Якщо ви бачите цю помилку в окремих розділах кабінету, зазвичай достатньо оновити сторінку кабінету в браузері (чи одночасно натиснути Ctrl і F5). Повторіть за кілька хвилин.

Якщо помилка 503 не зникає протягом тривалого часу чи наявна інша технічна проблема, з якою ви не можете впоратись самостійно - сповістить про це так:

  • напишіть повідомлення з кабінету з темою "Особистий кабінет"
  • напишіть електронного листа на адресу support@104.ua 

Аби спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, вкажіть коротко у темі листа суть проблеми (наприклад: не надходить лист з відновленним паролем, технічна проблема під час реєстрації, тривала помилка 503), а також обов'язково зазначайте у своєму електронному листі:

  1. Яка саме проблема виникла (скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скріншот і додайте файлом).
  2. Назву компанії (ваш постачальник газу чи газорозподільне підприємство).
  3. Номер особового рахунку
  4. Логін (електронну адресу вказану при реєстрації), якщо відправляєте листа з іншої адреси.

Якщо ви потребуєте допомоги з видалення акаунта (забули логін), дотримуйтесь вимог до складання запиту, які викладені за посиланням.

104 Бізнес онлайн (для комерційних споживачів)

Якщо вам потрібна консультація з питань реєстрації чи користування кабінетом 104 Бізнес онлайн (у розробці) - зверніться до вашого персонального менеджера у газовій компанії. Про технічні проблеми повідомляйте службі технічної підтримки biz.support@104.ua.

Джерело: