Ваш браузер застарів

Оновіть ваш браузер для покращення безпеки, швидкості та зручності користування сайтом

Оновити браузер

7104UA У VIBER – новий онлайн сервіс для клієнтів

26 лютого 2019

Використовуй 7104ua у Viber для сплати за газ та відкривай додаткові можливості

Реєстрація в паблік акаунті  7104ua, що у Viber, дозволить передавати показання лічильника та оплачувати спожитий природний газ онлайн. Підписуйтесь на паблік акаунт, щоб отримати доступ до даних особового рахунку - переглядати поточний стан розрахунків за газ, історію оплат і показань лічильників (за наявності).

Підписатися та користуватися чат-ботом 7104ua у Viber можуть фізичні особи - побутові споживачі природного газу, за умови наявності особового рахунку в одній з таких газопостачальних компаній:

  • Вінницягаз Збут
  • Волиньгаз Збут
  • Дніпропетровськгаз Збут
  • Житомиргаз Збут
  • Закарпатгаз Збут
  • Запоріжгаз Збут
  • Івано-Франківськгаз Збут
  • Київоблгаз Збут
  • Львівгаз Збут
  • Миколаївгаз Збут
  • Рівнегаз Збут
  • Сумигаз Збут
  • Харківгаз Збут
  • Хмельницькгаз Збут
  • Чернівцігаз Збут
  • Чернігівгаз Збут

Це власна розробка Національного контакт-центру для клієнтів групи компаній РГК, яка дозволяє суттєво оптимізувати процес обслуговування споживачів газу, забезпечує його високу швидкість та якість.

Для реєстрації вам знадобиться вказати:

  • номер особового рахунку (в системі постачальника)
  • суму останнього платежу за газ або номер лічильника газу

Паблік акаунт у Viber дає змогу користуватися одразу декількома особовими рахунками.

Якщо у вас виникли проблеми, або питання зателефонуйте до контакт-центру (номери є тут).

Для того, щоб знайти паблік акаунт у своєму Viber-месенджері перейдіть по кнопці   "Додатково" (меню). Оберіть QR-код, після чого наведіть камеру на це зображення з кодом, для сканування. 

 або натисніть на посилання з мобільного .

Для роботи з чат-ботом 7104ua  необхідно бути підписаним на паблік акаунт. Для цього, після відкриття профілю Viber-бота на своєму мобільному пристрої  натисніть на кнопку Повідомлення і Ви автоматично будете підписані.

Після чого Вам відкриється контекстне меню, що містить всі пункти для подальшої роботи з ботом.

Для подальших операцій, Вам необхідно додати особовий рахунок.

Ви можете дізнатись його із заяви-приєднання до договору на постачання природного газу, рахунку за газ чи зателефонувавши до контакт-центру Вашої газової компанії. Номер має складатись з 10 цифр (може починатись з 0). Не має бути ані символу №, ані пробілів, ані скорочень.

Щоб розпочати роботу, Вам потрібно без пробілу, в форматі XXXXXXXXXX, (де XXXXXXXXXX - номер особового рахунку) ввести особовий рахунок.


Перевірте введені дані і оберіть один із запропонованих варіантів для підтвердження належності до Вашого особового рахунку.

Якщо Ви знаєте суму останнього платежу - оберіть відповідний варіант.

Сума останнього платежу - це сума із останньої квитанції про оплату без урахування комісії банку або платіжного сервісу.

Якщо Ви не знаєте суму останнього платежу, введіть серійний номер лічильника.

Серійний номер лічильника Ви можете подивитись на самому пристрої, зверху, внизу або посередині, залежно від типу лічильника.

Після вводу суми оплати або серійного номеру, Ви отримаєте повідомлення про те, що Ваш особовий рахунок додано. Для керування своїми особовими рахунками скористайтесь пунктом меню Налаштування → Особові рахунки.

 1. Як оплатити

Для оплати послуг за газ обираємо пункт Платежі.

В пункті меню Платежі  Ви можете оплатити і переглянути історію оплат.

Для оплати за газ натискаємо Оплатити  .

Введіть суму для оплати в форматі XXXX.XX або оберіть один із запропонованих варіантів.Далі потрібно підтвердити суму. Якщо все вірно, натисніть кнопку Так .

Далі обираємо платіжну систему iPay MasterPass 

Щоб здійснити оплату, Вам потрібно підтвердити свій номер мобільного телефону. У разі згоди, натисніть на кнопку Так. Якщо Ви бажаєте змінити номер, натискайте Ні і вкажіть інший.

Після підтвердження телефону, у разі якщо це Ваша перша оплата через MasterPass, Вам буде надіслано посилання. Перейшовши по ньому Ви зможете додати карту для оплат.

Переходимо за посиланням і заповнюємо дані картки.

Після заповнення усіх полів, натискаєм на кнопку Додати карту.

Від MasterPass на Ваш номер телефону буде надіслано СМС-код підтвердження.

Отриманий код записуємо в поле Код із СМС 

Увага!
Для перевірки валідності карти при першій реєстрації системою буде знято 1 грн з Вашого рахунку (після реєстрації дану суму повернуть).

Після того, як карту додано, вона стане доступна для оплати в Viber-бот.

Обравши дану карту і підтвердивши оплату, Ви отримаєте повідомлення з результатом операції. У випадку успішної операції, в історії оплат (меню Оплати) буде установлена примітка з текстом "в опрацюванні".

На особовий рахунок кошти зараховуються протягом 10 днів з дати оплати (як правило, через 3-5 банківських днів). Одразу після отримання коштів на рахунок газової компанії, примітка "в опрацюванні" зникне. 

2. Як переглянути історію платежів

В пункті меню Платежі Ви можете переглянути історію оплат. Відразу після натискання кнопки, чат-бот надасть інформацію платежів по Вашому особовому рахунку.

 

В пункті меню Показання Ви можете передати показання лічильника газу.

Для правильного розрахунку об'єму використаного газу Вам необхідно на перше число щомісяця фіксувати показання лічильника і передавати їх з 1 по 5 числа місяця, наступного за звітним.

Для передачі даних у вікно повідомлень внесіть показання лічильника.

Натисніть на кнопку для відправки даних 

Увага!

Необхідно вказати перші п'ять цифр на чорному фоні і дві на червоному.

Переконайтесь, що введені показання правильні і підтвердіть відправку, натиснувши на кнопку Так .

 

В пункті меню Стан Ви можете перевірити поточний баланс по Вашому особовому рахунку (який Ви вказали в пункті меню Налаштування). Для цього натисніть на кнопку Стан.

Ви отримаєте баланс на поточну дату. Також в цьому розділі Ви можете здійснити оплату, натиснувши на кнопку Оплатити.

В пункті меню Налаштування Ви можете: 

- додати один або декілька особових рахунків;

- змінити мову інтерфейсу на українську, англійську, російську;

- налаштувати управління картами iPay MasterPass;

Для того щоб додати або видалити особовий рахунок із Вашого акаунту, натисніть на кнопку Особові рахунки.

Як додати особовий рахунок описано в даній інструкції Крок 2. Додати особовий рахунок. Для видалення рахунку натисніть Видалити.

В пункті меню Мова інтерфейсу із запропонованих варіантів Ви можете обрати зручну для Вас мову.

В пункті меню Управління картами iPay MasterPass Ви можете налаштувати роботу платіжної системи. Для виходу натисніть на кнопку Головне меню.