Газорозподільні компанії, які працюють під брендом РГК ("Регіональної Газової Компанії"), змінюють підходи до надання послуг та впроваджують нові стандарти роботи з клієнтами. Навіть в складний для підприємств галузі час докладається максимум зусиль для покращення якості обслуговування споживачів.
Впроваджуються Стандарти обслуговування клієнтів, які регламентують вимоги до персоналу, включно із стандартами спілкування з клієнтами та дрес-кодом (зовнішній вигляд персоналу), критерії оцінки фахівців і менеджерів по роботі з клієнтами. Першою чергою стандарти впроваджуються у новостворюваних Центрах обслуговування клієнтів (ЦОК).
Докладніше про стандарти - в додаткових матеріалах для перегляду та завантаження нижче.
За останні півтора роки створено "РГК Контакт-центр", який на сьогоднішній день обслуговує споживачів усіх об’єднаних під брендом РГК газорозподільних компаній. Тож клієнти цих компаній можуть скористатися послугами операторів єдиного контакт-центру:
При цьому "РГК Контакт-центр" розширює перелік послуг. Так нещодавно запроваджено цілодобовий сервіс автоматичного голосового автовідповідача та обробку показань лічильників, відправлених SMS-повідомленням на короткий номер 7104. На сьогодні SMS-сервіс для передачі показань лічильників газу щомісяця використовують понад 110 тисяч клієнтів.
Розроблено і наприкінці 2015 року впроваджено сервіс особистого кабінету на сайті 104.ua.
Таким чином у кліэнтів з'явилося багато нових можливостей для передачі щомісячних показань лічильників газу: з «Особистого кабінету», через оператора контакт-центру по телефону, електронною поштою, скориставшись цілодобовим сервісом автоматичного голосового автовідповідача або SMS-повідомленням.
Цього року відкрито перші Центри обслуговування клієнтів (ЦОК) у Житомирі, Чернігові та Рівному, які відповідають кращим європейським стандартам.
«Намагаємося покращити умови обслуговування, створити комфортні умови і скоротити витрати часу наших клієнтів для вирішення нагальних питань, - пояснили у «Чернигівгазі». – У наших стосунках зі споживачами ми сповідуємо відкритість і прозорість". Саме тому для облаштуванні приміщень ЦОК перевагу надали формату open space. ЦОК обслуговуватиме усіх споживачів газорозподільної компанії.
До речі ЦОК – не просто сучасні центр, де споживачі можуть отримати послугу безпосередньо від фахівця. Це і Центр самообслуговування, де можна самостійно скористатись Особистим кабінетом, Контакт-центром, платіжним терміналом тощо. Працівники ЦОК нададуть у цьому допомогу.