17.08.2018 / 14:33

Центри обслуговування клієнтів РГК готові надати послуги Нафтогазу

Сервісні можливості групи компаній РГК дозволяють оптимізувати процес переходу співробітників Нафтогазу на обслуговування до будь-якого постачальника газу
Центри обслуговування клієнтів РГК готові надати послуги Нафтогазу

Як зазначає БІЗНЕС ЦЕНЗОР в статті «Нафтогаз» переводить співробітників на свою газопостачальну компанію», у серпні до компаній групи РГК почали звертатися споживачі газу із питаннями як переоформити документи на нового постачальника. У всіх випадках новим постачальником вони називають «ГПК Нафтогаз», та всі інтересанти виявилися працівниками групи "Нафтогаз".

У публікації зазначено, що зміною постачальника люди зайнялися за рознарядкою, яку отримали від керівництва: «Таким споживачам на роботі встановлені дедлайни, в які вони зобов'язані вкластися, що провокує у людей поспіх і знервованість, тим більше що багато хто з них не бачать сенсу в зміні постачальника».

У зв'язку з цим РГК пропонує Нафтогазу оптимізувати процес зміни постачальника:

«Звертаємося до керівництва "Нафтогазу" із пропозицією не ускладнювати життя своїм працівникам, навантажуючи їх багатосторінковими настановами щодо кроків до переходу к новому постачальнику газу, багато пунктів в яких взагалі безглузді.

Керівництво "Нафтогазу" може просто повідомити нас про тих своїх співробітників, які за їхньою вказівкою повинні поміняти постачальника. Ми надамо таким клієнтам кваліфіковані консультації із даного питання, так само як ми щомісяця консультуємо мільйони споживачів газу з найрізноманітніших питань.
РГК для роботи з клієнтами має всі умови - високотехнологічний контакт-центр, який працює без вихідних, зручний онлайн-сервіс 104.ua, яким вже користуються понад 1,8 млн наших клієнтів, розвинену систему комфортабельних Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) у всіх регіонах нашої присутності, де кваліфікований персонал оперативно оформить всю необхідну документацію.

Для того щоб оптимізувати процес переходу до нового постачальника і заощадити час клієнтів, РГК пропонує "Нафтогазу" передати компаніям-постачальникам газу по PSO інформацію про тих своїх співробітників, які повинні змінити постачальника. Після цього з ними зв'яжуться оператори контакт-центрів і узгодять час і адреси Центрів обслуговування клієнтів для оформлення документів».

У липні 2018 року в Запоріжжі відкрито черговий ЦОК для споживачів газу. Мережа ЦОК групи РГК налічує вже понад 40 центрів в 15 регіонах країни.

 

Джерело: