29.12.2016 / 13:26

РГК за тиждень відкрила шість сучасних центрів для обслуговування 500 тис клієнтів

Географія запуску в роботу нових центрів «Регіональної газової компанії» охоплює всю Україну: від Франківщини до Чернігівщини, і від Житомирської до Дніпропетровської областей.

Ударний тиждень почався в Коростені, що на Житомирщині, де центр обслуговування клієнтів розрахований на обслуговування 30 тис споживачів газу з міста та району.

 

Потім, 26 грудня, сучасний ЦОК відкрився у Вінниці, для 165 тис клієнтів місцевих газових компаній.

На наступний день, 27 грудня - відкритий ЦОК в Ніжині (прогнозоване охоплення сервісом до 35 тис осіб).

 А 28 грудня запрацювали центри в Новомосковську (для 80 тис споживачів газу в оточуючих районах Дніпропетровської області), та Вишневому, що під Києвом (150 тис клієнтів).

Естафету завершує Івано-Франківщина - в Калуші, для 40 тис місцевих споживачів газу ЦОК відкрив двері 29 грудня 2016 року.

Всього в 2016 році відкрито 17 ЦОК "Регіональної газової компанії" в обласних і районних центрах. У наступаючому році їх число буде доведено до 50.

Концепція ЦОК – це комфорт в доступі до  інновацій для клієнтів газових компаній. Тому використовують просторі приміщення, життєрадісний і теплий оранжево-білий інтер’єр, зручні зони очікування, дитячі куточкі, є доступ до wi-fi та можливість одразу на місці скористатися онлайн-послугами. Зокрема, в центрах на сенсорних моніторах "тонкий клієнт" можна зареєструватися в Особистому кабінеті, а також сплатити за газ через термінали.

Джерело: