10.01.2018 / 18:35

Вже більше 20% клієнтів групи компаній РГК користуються онлайн-сервісами

На початок 2018 року понад 20% всіх клієнтів групи компаній РГК перейшло на обслуговування в онлайн. Поряд з цим зростає популярність і інших дистанційних сервісів, які дозволяють економити час і користуватися послугами газових компаній без безпосереднього візиту в їх офіси.
Вже більше 20% клієнтів групи компаній РГК користуються онлайн-сервісами

У 2017 році кількість користувачів послугою Особистий кабінет на сайті 104.ua серед клієнтів групи компаній РГК перевищило 1,6 млн. Як повідомляє дайджест ExPro, у ПАТ «Запоріжгаз» з початку року кількість користувачів Особистим кабінетом подвоїлась, у ПАТ «Хмельницькгаз» зросла більш ніж на 50%, а у ПАТ «Львівгаз» - на 35%.

У той же час найбільш популярним каналом зв'язку з розподільними компаніями є телефон. В середньому, контакт-центри операторів ГРМ обробляють від 700 до 1500 тис дзвінків споживачів в місяць.

Разом з тим клієнти все активніше використовують і інші способи взаємодії. Так у «Хмельницькгазі» використання СМС-повідомлень для передачі щомісячних показань лічильника газу зросло в 5,5 разів у порівнянні з минулим роком. У минулому році для споживачів газу також стала доступна послуга зворотного дзвінка в Особистому кабінеті - Callback. Поки клієнти її тільки освоюють. Наприклад, «Львівгаз» отримав через цю опцію за рік 5 тис повідомлень.

Джерело: