МОЇ ДАНІ Усі поля обов'язкові для заповнення

Виберіть газову компанію та вкажіть номер особового рахунку

Укажіть суму останнього платежу чи номер лічильника газу

Уведіть ваші контактні дані

У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ ПРОБЛЕМ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ ВИ МОЖЕТЕ:
Ознайомитися з ІНСТРУКЦІЄЮ, аби вирішити проблему самостійно.
Зателефонувати до КОНТАКТ-ЦЕНТРУ, щоб уточнити необхідну для реєстрації інформацію (номер особового рахунку чи суму останнього записаного на особовому рахунку платежу).
Написати листа в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ (контакт-центр чи на адресу support@104.ua) з темою «Технічна проблема під час реєстрації», обов’язково зазначивши:
1. На якому етапі й яка саме технічна проблема виникла (скопіюйте текст повідомлення про помилку чи зробіть скріншот і додайте файлом).
2. Назву компанії - постачальника газу.
3. Номер особового рахунку
4. Електронну адресу, вказану при реєстрації, якщо відправляєте листа з іншої адреси.