Для коректної роботи сайту та електронних кабінетів використовуйте персональний комп'ютер (ПК) чи сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені тут.
Консультації щодо роботи з особистим кабінетом (побутові споживачі) надають контакт-центри газових компаній, щодо 104 Бізнес онлайн (комерційні споживачі) - персональні менеджери газових компаній. Інструкції для користувачів розміщено безпосередньо у кабінеті: для користувачів особистих кабінетів - помаранчева кнопка зверху праворуч, Бізнес онлайн - у меню кабінету.
к 1. Вхід в особистий кабінет із ПК
Малюнок 2. Вхід із мобільного пристрою через браузер
Натисніть нопку ВХІД (з ПК - малюнок 1, з мобільного пристрою - малюнок 2). На сторінці авторизації (малюнок 3) вказати логін (1) та пароль (2), які зазначені в електронному повідомленні про успішне завершення реєстрації, і натиснути Enter або кнопку Увійти. У разі помилки система підкаже, через яку причину неможливо увійти.
Малюнок 3. Авторизація для входу в особистий кабінет
Малюнок 4. Помилка під час авторизації на сайті.
У разі проблеми з авторизацією (входом), якщо ви вводите правильний логін і пароль, а система сповіщає, що пароль неправильний - очистіть кеш (кукіз, cookies) у вашому браузері. Як це зробити, має бути вказано у довідці чи інструкції з користування для вашого браузера на офіційному сайті розробника.
Якщо ви не можете авторизуватися через втрату логіну та/чи пароля - перейдіть до подальших розділів (нижче).
У разі помилки 503 - перелогіньтесь (вийдіть і знов увійдіть до кабінету). Якщо ви бачите цю помилку в окремих розділах кабінету, зазвичай достатньо оновити сторінку кабінету в браузері (чи одночасно натиснути Ctrl і F5). Повторіть за кілька хвилин.
Якщо помилка 503 не зникає протягом тривалого часу чи наявна інша технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно - сповістіть про це так:
Малюнок 5. На сторінці авторизації (входу) ви можете змінити чи відновити пароль
Якщо ви користувач 104 Бізнес онлайн, не забувайте для будь-яких дій зі сторінки авторизації вибирати відповідний тип кабінету (автоматично буде запропоновано особистий кабінет).
Якщо натиснути на Змінити пароль, система запропонує вказати ваш логін (email або номер телефону), поточний пароль та двічі вписати новий пароль. Ми радимо змінити пароль під час першої авторизації (до першого входу). По-перше, свій пароль легше запам'ятати, по-друге, це варто зробити з міркувань безпеки. Поштою ваш пароль приходить у відкритому вигляді, тоді як на сайті забезпечується захищений обмін даними.
Якщо ви забули пароль, але пам′ятаєте логін (електронну адресу, яку ви вказали при реєстрації під час останньої зміни логіну, або номер телефону), на сторінці авторизації натисніть на Забув пароль. Вкажіть свій логін та натисніть Продовжити. Система сповістить, що на вашу адресу надіслано листа з лінком (посиланням). Активуйте цей лінк (натисніть на посилання). Після цього на пошту має прийти лист із новим паролем. Якщо ви вказували при реєстрації номер телефону в якості логіна - на цей номер вам надійде смс із кодом.
Проблеми з активацією посилання (замість повідомлення про відправлення вам пароля ви бачите повідомлення, що код не є валідним) виникають, як через налаштування поштового сервісу (де у вас поштова скринька) чи поштового клієнта (програми, яку ви використовуєте для одержання, відправлення та зберігання повідомлень електронної пошти; наприклад: поштові клієнти The Bat!, Mail.ru для Android), так і через те, що таке посилання вже було використано кимось до вас (можливо, програмою чи зловмисником). Спробуйте повторити відновлення паролю за використання іншого поштового клієнта. Якщо це не допоможе, зверніться за допомогою технічної служби (напишіть листа на адресу support@104.ua). Оскільки змінити поштовий сервіс, не маючи доступу до кабінету, ви не зможете, швидше за все, вашу реєстрацію доведеться анулювати.
Якщо якийсь із зазначених листів не надходить – пошукайте у Небажаній пошті (СПАМі). Зверніть увагу, що у період із 1 до 5 числа листи можуть надходити протягом декількох годин.
Будь ласка, не користуйтесь функцією відновлення пароля декілька разів поспіль. Так ви деактивуєте пароль, який іще не доставлений, і подовжуєте термін обробки та відправлення листів із паролями.
Якщо ви користувач 104 Бізнес онлайн - перейдіть до наступного розділу.
Якщо ви користуєтесь на нашому сайті особистим кабінетом, логін до вашого акаунта - адреса електронної пошти, або номер телефону, які ви вказали під час реєстрації. Якщо ви змінювали дані у вашому особистому кабінеті, то остання вказана вами адреса.
Якщо ви не можете пригадати цю електронну адресу чи не маєте доступу до поштової скриньки (і не пам’ятаєте пароль), натисніть Забув логін (малюнок 6) на сторінці авторизації (входу) та видаліть свій акаунт - за номером особового рахунку та сумою останнього платежу (малюнок 7). Після цього ви зможете повторно зареєструватись.
Малюнок 6. Рекомендації на випадок втрати логіну до особистого кабінету
Малюнок 7. Видалення акаунта у разі втрати логіну чи доступу до скриньки: виберіть видалення за номером особового рахунку (1), уведіть необхідні дані (2-3) та підтвердіть, що ви не робот (4)
Якщо ви потребуєте допомоги щодо видалення акаунта, надішіліть листа із темою "Ануляція реєстрації" на адресу support@104.ua. Лист має містити таку інформацію:
Якщо бракує зазначених вище даних, завчасно уточніть відсутню інформацію в контакт-центрі - до видалення акаунта самостійно чи відправлення запиту на анулювання реєстрації. Зверніть увагу, видалення облікового запису за допомогою форми на сайті в онлайн режимі триває від декількох секунд до декількох хвилин, за запитом - виконується протягом 10-14 днів у разі наявності усієї необхідної для ідентифікації користувача інформації.
Малюнок 8. Вхід до кабінету комерційного споживача
На сторінці авторизації (входу) виберіть бізнес онлайн. Також можна ознаймитись з інструкцією.
Процедури авторизації, відновлення та зміни пароля до бізнес акаунта такі самі, як для особистого кабінету.
Щоб отримати доступ до кабінету в разі деактивації логіна чи втрати доступу до поштової скриньки чи телефону – зверніться до вашого персонального менеджера у газовій компанії, з якою укладений договір розподілу чи постачання природного газу, або до контакт-центру.
Якщо у вас не має бізнес акаунта, як зареєструвати його самостійно з сайту, читайте тут.