28.03.2016 / 18:11
Контакт-центри для споживачів природного газу
У деяких регіонах торік запрацювали контакт-центри, які обслуговують побутових споживачів газу. З квітня 2016 року вони надають нову послугу - з обробки показань лічильників з SMS-повідомлень
Будь ласка, будьте взаємно ввічливі з оператором Будь ласка, будьте взаємно ввічливі з оператором ФОТО: 104.ua

Оператори обслуговують запити споживачів щоденно (без вихідних) з 8:00 до 20:00.

За телефоном

Як правило, це багатоканальні лінії. Але є періоди, коли вони перевантажені:

  • у 10-20 числах місяця надходить багато запитань щодо розрахунків;
  • наприкінці місяця та у 1-5 числах – через передачу показань лічильників

Споживач може зареєструватись на нашому сайті, та перевірити наявність на особовому рахунку інформації про передані показання в особистому кабінеті за 2-3 дні після передачі.

Якщо вам відразу не відповіли, не поспішайте класти слухавку. Наберіться терпіння. Швидше за все, всі оператори зайняті, проте щойно хтось з них звільнитися - підхопить ваш дзвінок.

Електронною поштою

Не забувайте в своєму повідомленні разом із запитанням і зазначенням проблеми ідентифікувати себе. Вкажіть, своє повне ім'я, яка газова компанія вас обслуговує, номер вашого особового рахунку (та/чи адресу). Бажано також вказати номер телефону, за яким оператор контакт-центру зможе з вами зв'язатися, якщо для вирішення вашої проблеми чи відповіді на ваше запитання знадобиться додаткова інформація.

Швидше за все, вам відразу ж  прийде автоматична відповідь про те, що ваш запит отримано контакт-центром. Відповідь на запит нададуть пізніше.

Ви також можете надіслати електронною поштою свої показання лічильника. При цьому дотримуйтесь рекомендацій з офіційного сайту вашої газової компанії щодо оформлення електронного листа (яку інформацію має містити електронне повідомлення, аби оператор контакт-центру зміг ідентифікувати споживача). Зазвичай потрібні такі дані споживача:

  • прізвище, ім’я, по-батькові
  • адреса 
  • номер особового рахунку 
  • показання лічильника

Споживач може зареєструватись на нашому сайті, та перевірити наявність на особовому рахунку інформації про передані показання через 3 дні після відправлення електронного листа.

Бажано не ставити запитання одночасно із передачею показань лічильника. Краще надіслати два повідомлення: у одному вказати свої показання, у іншому - поставити запитання.

SMS-повідомленням (показання лічильника)

З квітня 2016 року контакт-центри (за переліком нижче) приймають показання лічильника, які передані SMS-повідомленнями на короткий номер 7104 (тільки для  SMS-повідомлень).

Формат повідомлення: номер особового рахунку (10 цифр) і через пробіл показання лічильника (до 5 цифр).

Приклад: 1234567890 11111

Після відправлення SMS-повідомлення споживач має отримати автоматичну відповідь:

Автоматична відповідь            

Як таку відповідь розуміти                                 

1

Неправильний формат. Приклад: Особовий рахунок Показання

Текст повідомлення не відповідає формату (див. приклад вірного формату). Показання не прийняті

2

Ваші показання прийняті. Дякуємо

Показання передані у правильному форматі, отримані, але не розпізнані системою. Оператор зателефонує для уточнення інформації

3

Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо

Показання передані у правильному форматі, отримані й автоматично розпізнані системою*

 
*Споживач може зареєструватись на нашому сайті, та перевірити наявність на особовому рахунку інформації про передані показання через 3 дні після отримання такої відповіді

Показання зараховуються датою відправлення повідомлення. На особовому рахунку успішно переданні й оброблені контакт-центром показання мають відобразитись через три дні (після отримання автоматичної відповіді-3 чи уточнення інформації оператором).

Вартість SMS-повідомлення - за тарифом оператора мобільного зв'язку, який обслуговує споживача.

Як правильно знімати показання - читайте тут., а чому передавати їх газовій компанії рекомендується з 1 до 5 числа місяця - тут.

З якими питаннями можна звертатись до контакт-центру

Звернутися до контакт-центру ви можете з будь-якою проблемою та поставити будь-яке запитання щодо газопостачання. На практиці це означає, що оператор намагатиметься допомогти вам. І якщо у нього немає готової відповіді, він з'єднає вас з фахівцем або надасть контакти профільної служби.

З якими заявками можна звернутися до контакт-центру та на які запитання оператори як правило можуть дати оперативну відповідь:

  • показання лічильника
  • дізнатись стан особового рахунку (борг або переплата, показання лічильників, дані про зарахування коштів, сплачених споживачем)
  • консультації за розрахунками, платіжними документами (як заповнювати квитанцію)
  • дізнатись, чи надійшли сплачені за газ кошти
  • консультації з укладання договору (підписання заяви-приєднання) чи переоформлення особового рахунку (де і яким способом це можна зробити, які потрібні документи)

Ви також можете залишити оператору контакт-центру відгук щодо якості обслуговування, проконсультуватись з приводу реєстрації та користування особистим кабінетом.

Зверніть увагу, оператори контакт-центру не здійснюють розрахунки (перерахунки) та не вносять зміни у особові рахунки. Вони можуть пояснити ваші нарахування, проконсультувати, надати інформацію щодо необхідних документів і контакти служби газової компанії з відповідними повноваженнями.

Область, місто               

Телефон:            
показання ліч.
реєстрація
обслуговування газових мереж

Телефон:            

розрахунки
платежі

Email               

будь-які питання
показання ліч.

Вінницька

(0432) 509-104
(067) 01-10-104

(0432) 605-304

contact@vn.104.ua

Волинська

(0332) 280-104
(067) 33-39-104

(0332) 701-704

contact@vl.104.ua

м Дніпропетровськ, 
Дніпропетровський р-н

(056) 78-78-104
(067) 62-63-104

(056) 794-03-04

contact@dpgor.104.ua

м Кривий Ріг, 
Криворізький р-н

(056) 46-26 104
(067) 62-92-104

(056) 794-03-04

contact@kr.104.ua

інші н.п.
Дніпропетровської обл.

(056) 78-70-104
(067) 00-90-104

(056) 794-03-04

contact@dp.104.ua

Житомирська

(0412) 558-004
(067) 33-38-104

(0412) 55-94-04

contact@zt.104.ua

Закарпатська

(0312) 48-83-04
(067) 01-03-104

(0312) 42-47-04

contact@zk.104.ua

Запорізька

(0612) 808-104
(067) 00-76-104

(0612) 28-74-04

contact@zp.104.ua

Івано-Франківська

(0342) 591-104
(067) 65-65-104

(0342) 76-63-04

contact@if.104.ua

Київська

(044) 36-46-104
(097) 104-5-104
(050) 104-5-104
(067) 44-49-104

(044) 39-49-104
(097) 104-5-104
(050) 104-5-104

contact@kv.104.ua

Львівська

(032) 29-07-104
(067) 21-77-104
(067) 33-32-104

(032) 29-07-104
(067) 21-77-104

contact@lv.104.ua

Миколаївська

(0512) 777-104
(067) 65-70-104

(0512) 70-18-04

contact@mk.104.ua

Рівненська

(0362) 461-104
(067) 01-01-104

(0362) 48-90-04

contact@rv.104.ua

Сумська

(0542) 70-30-04
(067) 00-03-104

(0542) 76-73-04

contact@sm.104.ua

м. Харків

(057) 76-65-104
(067) 01-07-104

(057) 728-93-04

contact@khgor.104.ua

інші н.п.
Харківської обл.

(057) 76-62-104
(067) 01-13-104

(057) 728-93-04

contact@kh.104.ua

Хмельницька

(0382) 742-104
(067) 01-14-104

(0382) 68-65-04

contaсt@km.104.ua

Чернівецька

(0372) 93-19-04
(067) 44-48-104

(0372) 93-18-04

contact@cv.104.ua

Чернігівська

(0462) 61-62-04
(067) 65-64-104

(0462) 61-63-04

contact@cn.104.ua