Оператори обслуговують запити споживачів щоденно (без вихідних) з 8:00 до 20:00.
Як правило, це багатоканальні лінії. Але є періоди, коли вони перевантажені:
Споживач може зареєструватись на нашому сайті, та перевірити наявність на особовому рахунку інформації про передані показання в особистому кабінеті за 2-3 дні після передачі.
Якщо вам відразу не відповіли, не поспішайте класти слухавку. Наберіться терпіння. Швидше за все, всі оператори зайняті, проте щойно хтось з них звільнитися - підхопить ваш дзвінок.
Не забувайте в своєму повідомленні разом із запитанням і зазначенням проблеми ідентифікувати себе. Вкажіть, своє повне ім'я, яка газова компанія вас обслуговує, номер вашого особового рахунку (та/чи адресу). Бажано також вказати номер телефону, за яким оператор контакт-центру зможе з вами зв'язатися, якщо для вирішення вашої проблеми чи відповіді на ваше запитання знадобиться додаткова інформація.
Швидше за все, вам відразу ж прийде автоматична відповідь про те, що ваш запит отримано контакт-центром. Відповідь на запит нададуть пізніше.
Контакт-центри (за переліком нижче) приймають показання лічильника, які передані SMS-повідомленнями на короткий номер 7104 (тільки для SMS-повідомлень). Також на цей номер можна відправити запит, аби дізнатись стан розрахунків - поточний баланс. Формати для повідомлень та вартість відправлення SMS на номер 7104 зазначено нижче.
1. Передати показання лічильника газу
Формат повідомлення: номер особового рахунку (10 цифр) і через пробіл показання лічильника (до 5 цифр).
Приклад: 1234567890 11111
Після відправлення SMS-повідомлення має надійти автоматична відповідь:
№ |
Автоматична відповідь |
Як таку відповідь розуміти |
1 |
Неправильний формат. Приклад: Особовий рахунок Показання |
Текст повідомлення не відповідає формату (див. приклад вірного формату). Показання не прийняті |
2 |
Ваші показання прийняті. Дякуємо |
Показання передані у правильному форматі, отримані, але не розпізнані системою. Оператор зателефонує для уточнення інформації |
3 |
Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо |
Показання передані у правильному форматі, отримані й автоматично розпізнані системою* |
Показання зараховуються датою відправлення повідомлення. На особовому рахунку успішно переданні й оброблені контакт-центром показання мають відобразитись через три дні (після отримання автоматичної відповіді-3 чи уточнення інформації оператором).
Як правильно знімати показання - читайте тут, а чому передавати їх газовій компанії рекомендується з 1 до 5 числа місяця - тут.
2. Дізнатись баланс
Формат повідомлення: слово Баланс (чи Balance) та через пробіл номер особового рахунку (10 цифр).
Приклад: Баланс 1234567890
Після відправлення SMS-повідомлення має надійти автоматична відповідь із поточним балансом.
Що стосується вартості відправлення SMS, оператори надають її у такому вигляді: «Вартість відправлення SMS на номер 7104 для абонентів мережі ПрАТ "Київстар" становить 0,94 грн, ТОВ «лайфселл» (lifecell) - 0,94 грн, ПрАТ "МТС Україна" (МТС і Vodafone) - 0,94 грн. Тарифи у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ». Якщо розрахувати збір до Пенсійного фонду, для абонентів усіх названих операторів вартість відправлення SMS-повідомлення на номер 7104 становить 1 грн.
Для того, щоб знайти паблік акаунт у своєму Viber-месенджері перейдіть по кнопці "Іще" (меню). Оберіть QR-код, після чого наведіть камеру на це зображення з кодом, для сканування.
Підписавшись на паблік акаунт, користувач отримує доступ до даних особового рахунку, зокрема може переглядати поточний стан розрахунків за газ, історію оплат і показань лічильників (за наявності)
Детальніше про те, як користуватися чат-ботом 7104ua читайте за посиланням.
Звернутися до контакт-центру ви можете з будь-якою проблемою та поставити будь-яке запитання щодо газопостачання. На практиці це означає, що оператор намагатиметься допомогти вам. І якщо у нього немає готової відповіді, він з'єднає вас з фахівцем або надасть контакти профільної служби.
Увага! Всі розмови з оператором записуються. Запис може бути використаний з дотриманням чинного законодавства України. Якщо ви не згодні, щоб ваші розмови з оператором записувалися, ви можете скористатися письмовою консультацією. Для цього надішліть запит на пошту контакт-центру. Адреси поштових скриньок вказані нижче у цій публікації.
З якими заявками можна звернутися до контакт-центру та на які запитання оператори як правило можуть дати оперативну відповідь:
Ви також можете залишити оператору контакт-центру відгук щодо якості обслуговування, проконсультуватись з приводу реєстрації та користування особистим кабінетом.
Зверніть увагу, оператори контакт-центру не здійснюють розрахунки (перерахунки) та не вносять зміни у особові рахунки. Вони можуть пояснити ваші нарахування, проконсультувати, надати інформацію щодо необхідних документів і контакти служби газової компанії з відповідними повноваженнями.
Область, місто |
Оператор ГРМ |
Постачальник газу |
Вінницька |
АТ «Вінницягаз» |
ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» |
Волинська |
АТ «Волиньгаз» |
ТОВ «ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ» |
м Дніпро, |
АТ «Дніпрогаз» |
ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ» |
м Кривий Ріг, |
АТ «Криворіжгаз» |
|
інші н.п. |
АТ«Дніпропетровськгаз» |
|
Житомирська |
АТ «Житомиргаз» |
ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» |
Закарпатська |
АТ «Закарпатгаз» |
ТОВ «ЗАКАРПАТГАЗ ЗБУТ» |
Запорізька |
АТ «Запоріжгаз» (0612) 808-104 |
ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» |
Івано-Франківська |
АТ «Івано-Франківськгаз» (0342) 591-104 |
ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» |
Київська |
АТ «Київоблгаз» |
ТОВ «КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ» |
Львівська |
АТ «Львівгаз» |
ТОВ «ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ» |
Миколаївська |
АТ «Миколаївгаз» |
ТОВ «МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ» |
Рівненська |
АТ «Рівнегаз» |
ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» |
Сумська |
АТ «Сумигаз» |
ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» |
м. Харків |
АТ «Харківміськгаз» |
ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» |
інші н.п. |
АТ «Харківгаз» |
|
Хмельницька |
АТ «Хмельницькгаз» |
ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ» |
Чернівецька |
АТ «Чернівцігаз» |
ТОВ «ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ» |
Чернігівська |
АТ «Чернігівгаз» |
ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» |