Ваш браузер застарів

Оновіть браузер, щоб безпечніше, швидше та зручніше користуватися сайтом

Оновити браузер

Підтримка додатка 104.ua для Android

01 грудня 2023

Нові користувачі не можуть встановлювати додаток 104.ua. Підтримка додатка повністю припиняється 29.12.2023

Нові користовачі не зможуть встановити додаток 104.ua для Android через Google Play та долучитись до бета-тестування (як вийти з бета-тестування. Крім того, з 30 листопада не підтримується відновлення пароля за логіном-телефоном.

Вирішення найпоширеніших проблем у роботі додатка

У разі проблем із встановленим додатком:

  • Додаток не відкривається, аварійно завершує роботу (закривається), не відповідає (зависає), працює неналежним чином - спробуйте виконати дії, запропоновані у цій  інструкції Google Play.
  • Після натискання на активну кнопку нічого не відбувається - перевірте швидкість інтернету, за можливості використовуйте Wi-Fi.
  • Система сповіщає, що дані особовий рахунок недоступний чи сервіс не надається– перевірте, чи наявна ваша газова компанія у переліку в описі додатка або інформацію про недоступність сервісів тут. Якщо газхова компанія від сервісів 104.ua відмовилась, зверніться безпосередньо до газової компанії за інформацією, якими програмами/сервісами користуватись.
  • Проблема щодо показань лiчильника, зарахування платежів, розрахунків, даних о/р,  – зверніться безпосередньо до Оператора ГРМ
  • Якщо сервіс клієнтам Оператора ГРМ надається, проте проблема не вирішилася або відбувається  повторно з тим самим екраном додатка, зверніться по оперативну допомогу, як зазначено нижче.

Доступність сервісів

104.ua не зберігає дані особових рахунків, не проводить розрахунків, а лише завантажує актуальні дані з системи вашої газової компанії (за наявності у переліку). 

У разі відсутності чи поганої якості інтернету, втрати з'вязку із сервером, додаток також не зможе отримати дані та показати на екрані. У такому разі радимо спробувати пізніше, а якщо ситуація не зміниться протягом години:

  • Перемкнутися на Wi-Fi, перевірити швидкість інтернету.
  • Перелогінитися (вийти з акаунта й увійти наново – докладніше тут).
  • Звернутись до підтримки (зазначте номер особового рахунку).

Клієнтам деяких Операторів ГРМ сервіси 104.ua доступні не в повному обсязі або стали недоступними взагалі  (перелік тут). Це зокрема стосується доступності/актуальності даних особових рахунків у мобільних додатках. Користувачі з особовими рахунками компаній, яким сервіси більше недоступні з версії додатка 2.0.62 побачать повідомлення "Дані о/р недоступні", а тих компаній, які передають неконсистентні дані (надають неповні чи застарілі дані, не оновлюють статистичні дані частково чи повністю) з версії додатка 2.0.99 побачать попередження "Дані особового рахунку можуть бути неактуальними". Для таких о/р оновлення даних чи перелогінювання, на жаль, не дасть очікуваного результату.

Біометрична автентифікація та її налаштування

Зверніть увагу, що додаток зберігає лише перелік акаунтів, тобто логіни. Паролі у додатку не зберігаються. Нагадуємо, що відповідно до політики конфіденційності відповідальність за безпеку та конфіденційність пароля несе користувач. Для вашої зручності у нашому додатку впроваджено біометричну автентифікацію, яка передбачає зберігання автентифікаційних даних у безпечному сховищі та дозволяє щоразу не вводити логін і пароль вручну.

Щоб увімкнути біометричну автентифікацію:

  1. Відкрийте додаток Google Play Маркет.
  2. Угорі праворуч натисніть значок профілю.
  3. Виберіть «Налаштування» – «Автентифікація».
  4. Увімкніть опцію «Біометрична автентифікація».
  5. Введіть пароль до Google акаунта і натисніть «ОК».

Оперативна допомога

Якщо сталася технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, повідомте про неї за адресою support@104.ua. У темі листа вкажіть, що проблема стосується додатка 104.ua для Android, а в тексті опишіть суть проблеми і зазначте:

  • логін (телефон, email), номер особового рахунку;
  • модель і версію ОС пристрою, версію мобільного додатка;
  • на якому екрані та під час якої дії виникла проблема (скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скриншот і додайте до листа).

Індивідуальні відповіді надаються у робочі дні (понеділок-п’ятниця) з 9:00 до 18:00. Запити шодо реєстрації, облікових записів, кабінетів, мобільних додатків для клієнтів опрацьовуватимуться до 28 грудня 2023.