Підтримка додатка 104.ua для Android
Якщо виникли проблеми із встановленням додатка, це може бути пов’язано з якістю мережі чи відсутністю місця на пристрої для завантаження даних. Ознайомтесь з інструкцією Google Play щодо дій у таких ситуаціях. Дізнайтеся, як розпочати роботу з додатком.
Недоступність сервісів
Клієнтам окремих Операторів ГРМ сервіси 104.ua недоступні:
- Дніпрогаз
- Криворіжгаз
- Харківгаз
- Харківміськгаз
Це зокрема стосується сервісу особистого кабінету (особових рахунків) у мобільних додатках. Терміни відновлення обмінів даними із системами цих компаній невідомі – залежать від Операторів ГРМ. Контакти для отримання інформації тут.
Вирішення найпоширеніших проблем у роботі додатка
- Якщо додаток не відкривається, аварійно завершує роботу (закривається), не відповідає (зависає), працює неналежним чином, спробуйте виконати дії, запропоновані у цій інструкції Google Play.
- Якщо після натискання на активну кнопку нічого не відбувається, перевірте швидкість інтернету, за можливості використовуйте Wi-Fi.
- Якщо проблема не вирішилася, повторно відбувається з тим самим екраном додатка або під час здійснення конкретних дій, зверніться по оперативну допомогу, як зазначено нижче.
- Якщо виникла проблема з передачею чи опрацюванням Оператором ГРМ цифрових показань (не з’явились серед останніх показань протягом доби)– передайте фотопоказання. Якщо ви передали з додатка фото лічильника, показання були розпізнанні, але не опрацювались Оператором ГРМ, зверніться до підтримки за контактами нижче (достатньо вказати номер особового рахунку).
104.ua не зберігає дані особових рахунків, не проводить розрахунків, а лише завантажує актуальні дані з системи вашої газової компанії (за наявності у переліку). Тож у разі відсутності чи поганої якості інтернету, втрати доступу до цих даних, додаток не зможе їх отримати та показати на екрані. У такому разі радимо:
- Перемкнутися на Wi-Fi, перевірити швидкість інтернету.
- Перелогінитися (вийти з акаунта та знову зайти).
- Звернутись до підтримки (зазначте номер особового рахунку).
Щоб перелогінитися, за допомогою аватарки (круглого значка профілю вгорі праворуч) відкрийте вікно управління акаунтами та натисніть кнопку виходу. На екрані входу скористайтесь біометричною автентифікацією або уведіть логін, натисніть «Увійти». Якщо біометричною автентифікацією не користуєтеся, змінювали пароль з іншого пристрою або це ваш перший вхід із уведеним логіном – на наступному екрані уведіть пароль. За потреби відновити пароль тисніть «Забули пароль?». Докладніше тут.
Біометрична автентифікація та її налаштування
Зверніть увагу, що додаток зберігає лише перелік акаунтів, тобто логіни. Паролі у додатку не зберігаються. Нагадуємо, що відповідно до політики конфіденційності відповідальність за безпеку та конфіденційність пароля несе користувач. Для вашої зручності у нашому додатку впроваджено біометричну автентифікацію, яка передбачає зберігання автентифікаційних даних у безпечному сховищі та дозволяє щоразу не вводити логін і пароль вручну.
Щоб увімкнути біометричну автентифікацію:
- Відкрийте додаток Google Play Маркет.
- Угорі праворуч натисніть значок профілю.
- Виберіть «Налаштування» – «Автентифікація».
- Увімкніть опцію «Біометрична автентифікація».
- Введіть пароль до Google акаунта і натисніть «ОК».
Оперативна допомога
Якщо сталася технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, повідомте про неї за адресою support@104.ua. У темі листа вкажіть, що проблема стосується додатка 104.ua для Android, а в тексті опишіть суть проблеми і зазначте:
- логін (телефон, email), номер особового рахунку;
- модель і версію ОС пристрою, версію мобільного додатка;
- на якому екрані та під час якої дії виникла проблема (скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скріншот і додайте до листа).
Індивідуальні відповіді надаються у робочі дні (понеділок-п’ятниця) з 9:00 до 18:00.