Ваш браузер застарів

Оновіть браузер, щоб безпечніше, швидше та зручніше користуватися сайтом

Оновити браузер

Підтримка додатка 104.ua для Android

28 серпня 2023

Якщо виникли проблеми із встановленням додатка, це може бути пов’язано з якістю мережі чи відсутністю місця на пристрої для завантаження даних. Ознайомтесь з інструкцією Google Play щодо дій у таких ситуаціях. Дізнайтеся, як розпочати роботу з додатком, як долучитись чи вийти з бета-тестування.

Вирішення найпоширеніших проблем у роботі додатка

У разі проблем із встановленим додатком:

  • Якщо додаток не відкривається, аварійно завершує роботу (закривається), не відповідає (зависає), працює неналежним чином, спробуйте виконати дії, запропоновані у цій  інструкції Google Play.
  • Якщо після натискання на активну кнопку нічого не відбувається, перевірте швидкість інтернету, за можливості використовуйте Wi-Fi.
  • Якщо система сповіщає, що дані особовий рахунок недоступний чи сервіс не надається, перевірте в описі додатка, чи наявна ваша газова компанія у переліку в описі додатка або інформацію про недоступність сервісів тут. Якщо газхова компанія від сервісів 104.ua відмовилась - зверніться безпосередньо до газової компанії за інформацією, якими програмами/сервісами користуватись.
  • Якщо проблема не вирішилася, повторно відбувається з тим самим екраном додатка (окрім ситуації, що сервіс не надається) з або під час здійснення конкретних дій, зверніться по оперативну допомогу, як зазначено нижче.

Проблеми щодо функцій додатка з передачі показань:

  • Якщо виникла проблема з передачею чи опрацюванням Оператором ГРМ цифрових показань (не з’явились серед останніх показань протягом доби) – передайте фотопоказання.
  • Якщо ви передали з додатка фото лічильника, показання були розпізнанні, але не опрацювались Оператором ГРМ, зверніться до підтримки за контактами нижче (достатньо вказати номер особового рахунку).
  • У разі будь-яких проблем щодо показань лiчильника за о/р щодо якого було отримано сповіщення/попередження про неактуальність даних з системи Оператора ГРМ (стосується клієнтів Київоблгазу, Львівгазу та інших компаній, які зазначені тут) – зверніться безпосередньо до Оператора ГРМ.

Доступність сервісів

104.ua не зберігає дані особових рахунків, не проводить розрахунків, а лише завантажує актуальні дані з системи вашої газової компанії (за наявності у переліку). 

У разі відсутності чи поганої якості інтернету, втрати з'вязку із сервером, додаток також не зможе отримати дані та показати на екрані. У такому разі радимо спробувати пізніше, а якщо ситуація не зміниться протягом години:

  • Перемкнутися на Wi-Fi, перевірити швидкість інтернету.
  • Перелогінитися (вийти з акаунта й увійти наново – докладніше тут).
  • Звернутись до підтримки (зазначте номер особового рахунку).

Клієнтам деяких Операторів ГРМ сервіси 104.ua доступні не в повному обсязі або стали недоступними взагалі  (перелік тут). Це зокрема стосується доступності/актуальності даних особових рахунків у мобільних додатках. Користувачі з особовими рахунками компаній, яким сервіси більше недоступні з версії додатка 2.0.62 побачать повідомлення "Дані о/р недоступні", а тих компаній, які передають неконсистентні дані (надають неповні чи застарілі дані, не оновлюють статистичні дані частково чи повністю) з версії додатка 2.0.99 побачать попередження "Дані особового рахунку можуть бути неактуальними". Для таких о/р оновлення даних чи перелогінювання, на жаль, не дасть очікуваного результату.

Біометрична автентифікація та її налаштування

Зверніть увагу, що додаток зберігає лише перелік акаунтів, тобто логіни. Паролі у додатку не зберігаються. Нагадуємо, що відповідно до політики конфіденційності відповідальність за безпеку та конфіденційність пароля несе користувач. Для вашої зручності у нашому додатку впроваджено біометричну автентифікацію, яка передбачає зберігання автентифікаційних даних у безпечному сховищі та дозволяє щоразу не вводити логін і пароль вручну.

Щоб увімкнути біометричну автентифікацію:

  1. Відкрийте додаток Google Play Маркет.
  2. Угорі праворуч натисніть значок профілю.
  3. Виберіть «Налаштування» – «Автентифікація».
  4. Увімкніть опцію «Біометрична автентифікація».
  5. Введіть пароль до Google акаунта і натисніть «ОК».

Оперативна допомога

Якщо сталася технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, повідомте про неї за адресою support@104.ua. У темі листа вкажіть, що проблема стосується додатка 104.ua для Android, а в тексті опишіть суть проблеми і зазначте:

  • логін (телефон, email), номер особового рахунку;
  • модель і версію ОС пристрою, версію мобільного додатка;
  • на якому екрані та під час якої дії виникла проблема (скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скриншот і додайте до листа).

Індивідуальні відповіді надаються у робочі дні (понеділок-п’ятниця) з 9:00 до 18:00.