Підтримка додатка 104.ua для iOS
Якщо виникли проблеми із встановленням чи оновленням додатка, ознайомтесь з інструкцією від Apple щодо таких ситуацій. Дізнайтеся також, як розпочати роботу з додатком.
Вирішення найпоширеніших проблем у роботі додатка
У разі проблем із встановленим додатком:
- Якщо додаток не відкривається, аварійно завершує роботу (закривається), не відповідає (зависає), працює неналежним чином, спробуйте виконати дії, запропоновані в інструкції Google Play.
- Якщо система сповіщає, що дані особового рахунку недоступні чи сервіс не надається, перевірте в описі додатка, чи наявна ваша газова компанія у переліку в описі додатка (або інфориацію про недоступність сервісів нижче). Якщо ні - зверніться безпосередньо до газової компанії за інформацією, якими програмами/сервісами користуватись.
- Якщо проблема не вирішилася, повторно відбувається з тим самим екраном додатка (окрім ситуації, що сервіс не надається) з або під час здійснення конкретних дій, зверніться по оперативну допомогу, як зазначено нижче.
Проблеми щодо функцій додатка з передачі показань:
- Якщо виникла проблема з передачею чи опрацюванням Оператором ГРМ цифрових показань (не з’явились серед останніх показань протягом доби) – передайте фотопоказання.
- Якщо ви передали з додатка фото лічильника, показання були розпізнанні, але не опрацювались Оператором ГРМ, зверніться до підтримки за контактами нижче (достатньо вказати номер особового рахунку).
- У разі будь-яких проблем щодо показань лiчильника за о/р щодо якого було отримано сповіщення про неактуальність даних з системи Оператора ГРМ – зверніться безпосередньо до Оператора ГРМ.
Доступність сервісів
104.ua не зберігає дані особових рахунків, не проводить розрахунків, а лише завантажує актуальні дані з системи вашої газової компанії (за наявності у переліку).
У разі відсутності чи поганої якості інтернету, втрати з'вязку із сервером, додаток також не зможе отримати дані та показати на екрані. У такому разі радимо спробувати пізніше, а якщо ситуація не зміниться протягом години:
- Перемкнутися на Wi-Fi, перевірити швидкість інтернету.
- Перелогінитися (вийти з акаунта й увійти наново – докладніше тут).
- Звернутись до підтримки (зазначте номер особового рахунку).
Клієнтам деяких Операторів ГРМ сервіси 104.ua доступні не в повному обсязі або стали недоступними взагалі (перелік тут). Це зокрема стосується доступності/актуальності даних особових рахунків у мобільних додатках. Користувачі з особовими рахунками компаній, яким сервіси більше недоступні, побачать повідомлення "Дані о/р недоступні", а тих компаній, які передають неконсистентні дані (неповні чи застарілі – при чому дати припинення оновлення різних даних також можуть відрізнятись), побачать попередження про можливу неактуальність даних, а також, що передача показань - без гарантії опрацювання. Для таких о/р оновлення даних чи перелогінювання, на жаль, не дасть очікуваного результату.
Біометрична автентифікація та її налаштування
Зверніть увагу, що додаток зберігає лише перелік акаунтів, тобто логіни. Паролі у додатку не зберігаються. Нагадуємо, що відповідно до політики конфіденційності відповідальність за безпеку та конфіденційність пароля несе користувач. Для вашої зручності у нашому додатку впроваджено біометричну автентифікацію, яка передбачає зберігання автентифікаційних даних у безпечному сховищі та дозволяє щоразу не вводити логін і пароль вручну. Для активації у додатку потрібно надати дозвіл.
Ознайомтесь із інструкціями щодо налаштування Face ID та Touch ID:
- Face ID: які моделі iPhone та iPad підтримують, як використовувати, якщо не працює;
- Touch ID: налаштування на iPhone.
Оперативна допомога
Якщо сталася технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, повідомте про неї за адресою support@104.ua. У темі листа вкажіть, що проблема стосується додатка 104.ua для iOS, а в тексті опишіть суть проблеми і зазначте:
- логін (телефон, email), номер особового рахунку;
- модель і версію ОС пристрою, версію мобільного додатка;
- на якому екрані та під час якої дії виникла проблема (скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скриншот і додайте до листа).
Індивідуальні відповіді надаються у робочі дні (понеділок-п’ятниця) з 9:00 до 18:00.
Застереження. Відгуки у магазині AppStore не призначені для вирішення проблем користувачів. На сторінці будь-якого додатка в AppStore для цього є окрема кнопка «Підтримка програми» – поруч із кнопкою для написання відгуків. Якщо ви повідомляєте про проблему через відгук, прийміть до уваги, що представник розробника, так само як автор відгука й інші користувачі, побачить його не раніше ніж через 1-2 доби. Відповідь на відгук надійде ще через добу чи пізніше. Причому, скоріш за все, у ній буде запропоновано звернутись до підтримки та надати інформацію, яка необхідна для визначення проблеми.