Ваш браузер застарів

Оновіть браузер, щоб безпечніше, швидше та зручніше користуватися сайтом

Оновити браузер

Підтримка додатка 104.ua для iOS

19 серпня 2023

Якщо виникли проблеми із встановленням чи оновленням додатка, ознайомтесь з інструкцією від Apple  щодо таких ситуацій. Дізнайтеся також, як розпочати роботу з додатком.

Вирішення найпоширеніших проблем у роботі додатка

У разі проблем із встановленим додатком:

  • Якщо додаток не відкривається, аварійно завершує роботу (закривається), не відповідає (зависає), працює неналежним чином, спробуйте виконати дії, запропоновані в інструкції Google Play.
  • Якщо система сповіщає, що дані особового рахунку недоступні чи сервіс не надається, перевірте в описі додатка, чи наявна ваша газова компанія у переліку в описі додатка (або інфориацію про недоступність сервісів нижче). Якщо ні - зверніться безпосередньо до газової компанії за інформацією, якими програмами/сервісами користуватись.
  • Якщо проблема не вирішилася, повторно відбувається з тим самим екраном додатка (окрім ситуації, що сервіс не надається) з або під час здійснення конкретних дій, зверніться по оперативну допомогу, як зазначено нижче.

Проблеми щодо функцій додатка з передачі показань:

  • Якщо виникла проблема з передачею чи опрацюванням Оператором ГРМ цифрових показань (не з’явились серед останніх показань протягом доби) – передайте фотопоказання.
  • Якщо ви передали з додатка фото лічильника, показання були розпізнанні, але не опрацювались Оператором ГРМ, зверніться до підтримки за контактами нижче (достатньо вказати номер особового рахунку).
  • У разі будь-яких проблем щодо показань лiчильника за о/р щодо якого було отримано сповіщення про неактуальність даних з системи Оператора ГРМ – зверніться безпосередньо до Оператора ГРМ.

Доступність сервісів

104.ua не зберігає дані особових рахунків, не проводить розрахунків, а лише завантажує актуальні дані з системи вашої газової компанії (за наявності у переліку). 

У разі відсутності чи поганої якості інтернету, втрати з'вязку із сервером, додаток також не зможе отримати дані та показати на екрані. У такому разі радимо спробувати пізніше, а якщо ситуація не зміниться протягом години:

  • Перемкнутися на Wi-Fi, перевірити швидкість інтернету.
  • Перелогінитися (вийти з акаунта й увійти наново – докладніше тут).
  • Звернутись до підтримки (зазначте номер особового рахунку).

Клієнтам деяких Операторів ГРМ сервіси 104.ua доступні не в повному обсязі або стали недоступними взагалі (перелік тут). Це зокрема стосується доступності/актуальності даних особових рахунків у мобільних додатках. Користувачі з особовими рахунками компаній, яким сервіси більше недоступні, побачать повідомлення "Дані о/р недоступні", а тих компаній, які передають неконсистентні дані (неповні чи застарілі – при чому дати припинення оновлення різних даних також можуть відрізнятись), побачать попередження про можливу неактуальність даних, а також, що передача показань - без гарантії опрацювання. Для таких о/р оновлення даних чи перелогінювання, на жаль, не дасть очікуваного результату.

Біометрична автентифікація та її налаштування

Зверніть увагу, що додаток зберігає лише перелік акаунтів, тобто логіни. Паролі у додатку не зберігаються. Нагадуємо, що відповідно до політики конфіденційності відповідальність за безпеку та конфіденційність пароля несе користувач. Для вашої зручності у нашому додатку впроваджено біометричну автентифікацію, яка передбачає зберігання автентифікаційних даних у безпечному сховищі та дозволяє щоразу не вводити логін і пароль вручну. Для активації у додатку потрібно надати дозвіл.

Ознайомтесь із інструкціями щодо налаштування Face ID та Touch ID:

Оперативна допомога

Якщо сталася технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, повідомте про неї за адресою support@104.ua. У темі листа вкажіть, що проблема стосується додатка 104.ua для iOS, а в тексті опишіть суть проблеми і зазначте:

  • логін (телефон, email), номер особового рахунку;
  • модель і версію ОС пристрою, версію мобільного додатка;
  • на якому екрані та під час якої дії виникла проблема (скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скриншот і додайте до листа).

Індивідуальні відповіді надаються у робочі дні (понеділок-п’ятниця) з 9:00 до 18:00.

Застереження. Відгуки у магазині AppStore не призначені для вирішення проблем користувачів. На сторінці будь-якого додатка в AppStore для цього є окрема кнопка «Підтримка програми» – поруч із кнопкою для написання відгуків. Якщо ви повідомляєте про проблему через відгук, прийміть до уваги, що представник розробника, так само як автор відгука й інші користувачі, побачить його не раніше ніж через 1-2 доби. Відповідь на відгук надійде ще через добу чи пізніше. Причому, скоріш за все, у ній буде запропоновано звернутись до підтримки та надати інформацію, яка необхідна для визначення проблеми.