28.12.2015 / 17:34

Клієнти «Львівгазу» отримали дві нові можливості в Особистому кабінеті

ПАТ «Львівгаз» розширив можливості сервісу Особистий кабінету на сайті 104.ua. Відтепер мешканці Львівщини, зареєстровані на цьому сервісі, можуть скористатися ще двома додатковими функціями – завантажити та роздрукувати свій рахунок за газ, а також отримати повну інформацію про призначену їм субсидію на спожитий газ. Усі нововведення було здійснено завдяки ідеям споживачів, які беруть активну участь в удосконаленні роботи сервісу.
"Особистий кабінет" - це зручний інструмент Вашої взаємодії з газовим господарством не виходячи з дому "Особистий кабінет" - це зручний інструмент Вашої взаємодії з газовим господарством не виходячи з дому

Зручні нововведення впроваджені з середини грудня. Тепер, щоб отримати рахунок за газ споживачу достатньо натиснути кнопку «Завантажити рахунок», яка розміщена в Особистому кабінеті під поточним балансом та тарифом споживача. Після цього квитанцію можна зберегти та роздрукувати.

Разом з повною інформацією про стан особового рахунку сьогодні споживач може дізнатися ще й про дату та розмір наданої йому субсидії на газ. Останнє її надходження відображено у розділі «Мої дані», а у розділі «Книга споживача» інформація про історію перерахунку субсидій.

Нововведення здійснено завдяки ідеям самих споживачів, які беруть активну участь в удосконаленні роботи сервісу. Свої побажання щодо Особистого кабінету вони залишають безпосередньо на ресурсі у «Книзі відгуків». Найцікавіші ідеї згодом втілюються у життя. Для прикладу, також на прохання споживачів в кабінеті було додано спеціальну кнопку з іконкою для зручного перегляду інструкції із його користуванням.

«Наша головне завдання - зробити стосунки компанії та споживача прозорими. Для цього запущений  Особистий кабінет. Сервіс дозволяє вчасно подавати показання лічильника та нарахування за газ. Адже з його допомогою можна особисто контролювати усі дані за особовим рахунком», - розповів голова правління ПАТ «Львівгаз» Володимир Зленко. «Важливо, щоб і в подальшому сервіс постійно удосконалювався та допомагав споживачам отримати ще більше відповідей свої питання. Саме тому, ми охоче приймаємо пропозиції із щодо покращення його роботи», - додав він.

Особистий кабінет на сайті 104.ua почав працювати з 19 жовтня цього року. На ньому вже зареєструвалося більше 200 тис. споживачів газу з 16 газопостачальних компаній. З сервісу вони можуть в зручний спосіб керувати даними свого особового рахунку. Наприклад, здійснювати оплату за газ, подавати показання лічильника, перевірити свій баланс та усю історію. Окрім того, споживач має можливість звернутися до фахівця компанії, написати скаргу чи записатися до керівництва на прийом. Скористатися Особистим кабінетом можуть всі клієнти, на ім'я яких відкрито особовий рахунок. Для початку споживачам необхідно лише перейти на сайт 104.ua та натиснути кнопку «Зареєструвати».

Джерело: