20.09.2019 / 17:53

КМІС: споживачі вважають розділення платежів за газ та за його доставку кроком до прозорості

74% споживачів вважають відокремлення платежу за доставку газу від загального рахунку за газ більш прозорим та зрозумілим, ніж діюча система нарахувань. Це один із результатів першого в Україні опитування споживачів енергетичних послуг, підсумки якого 17 вересня оприлюднив КМІС

Як передає УНІАН, з посиланням на дослідження КМІС, безперебійністю газопостачання задоволені 94% (в тому числі повністю задоволені 79%), незадоволені - 1%. Безперебійністю теплопостачання задоволені 73% (в тому числі повністю задоволені 50%), незадоволені - 9%. Безперебійністю електропостачання задоволені 75% (в тому числі повністю задоволені 48%), незадоволені - 9%.

Згідно з даними дослідження, багато споживачів енергетичних ресурсів з інформації в рахунках не розуміють, скільки саме вони платять за спожитий енергоресурс, а скільки - за послугу по його доставці в будинок. Тому понад три чверті опитаних відзначили, що для них важливо отримувати деталізовану інформацію про складові вартості послуг з постачання всіма видами енергії. За послугою газопостачання в отриманні детальної інформації в рахунках зацікавлені 77%, по теплопостачанню - 81%, по електропостачанню - 80%.

Опитування проводилося з 22 по 26 серпня 2019 методом телефонного інтерв'ю. Географія охоплення: 16 областей України (Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Львівська, Миколаївська, Рівненська, Сумська, Харківська, Хмельницька, Чернівецька, Чернігівська) та міста Київ, Дніпро, Кривий Ріг і Харків.

Джерело: