27.12.2019 / 16:34

РГК відкрив 100-тий Центр обслуговування клієнтів

Сотий Центр обслуговування споживачів газу відкритий 27 грудня у закарпатському місті Свалява. Розвинена мережа ЦОКів забезпечує зручний доступ до сучасних послуг і стандартів вже понад 5 млн клієнтів компаній, які працюють за брендом РГК. Загальний об’єм інвестицій по цьому напрямку складає 97 млн грн.
РГК відкрив 100-тий Центр обслуговування клієнтів

Регіональна газова компанія повідомляє. що всі Центри обслуговування побудовані за єдиним новаторським форматом, який забезпечує комфортне обслуговування щільного потоку клієнтів - навіть в години пік розрахунковий час очікування не перевищує 15 хвилин. Комфорт підтримується завдяки оптимальному поєднанню зон консультацій і місць для роботи клієнтів з цифровими пристроями, доступом к WI-FI, а також просторів для очікування, розрахованих також на відвідувачів з дітьми та людей з особливими потребами.

Для зручності роботи клієнтів з онлайн-продуктами РГК в Центрах є планшети, ноутбуки і термінали з touch screen моніторами, а також платіжні термінали.

“Перший центр відкрився в 2016 році в Чернігові. За три роки ми побудовали величезну мережу, поступово замінюючи старі абонвідділи. В той час, коли більшість компаній скорочує свою регіональну мережу, ми її активно розвиваємо і скоро сягнемо рівня лідерів банківського ринку.

Новий формат надання послуг підвищує якість клієнтського сервісу та стає ближче до споживачів, а також спрощує зворотній зв’язок між газовиками та користувачами природним газом», - сказав Андрій Коноз, директор компанії" РГК Контакт-центр ", яка займається розвитком сервісів для споживачів газу.

Вже половину з 8 млн клієнтів газопостачальних компаній обслуговуються через інноваційні онлайн сервіси, розроблені РГК. У будь-який час споживачі можуть скористатися Особистим кабінетом на 104.ua або мобільними додатками для всіх типів смартофон. Тільки за три місяці до VIBER боту 7104 підключилися понад 200 тис клієнтів.

Наразі РГК завершує підготовку до запуску першого в Україні інноваційного центру в форматі обслуговування Smart Store. Місце і час прем'єри поки не розголошується.

Джерело: