17.03.2016 / 17:15

У Житомирі клієнтів газових компаній обслуговують в новому центрі

Перший Центр обслуговування клієнтів відкрито 17 березня в центрі Житомира по вул. Київській, 54. Якісний сервіс для клієнтів "Житомиргазу" і "Житомиргаз Збуту" забезпечує таке нововведення як "електронна черга", а також кваліфікований персонал.
Обслуговуванням клієнтів в трьох залах займаються 20 менеджерів «Житомиргазу» і три фахівці «Житомиргаз Збуту». Обслуговуванням клієнтів в трьох залах займаються 20 менеджерів «Житомиргазу» і три фахівці «Житомиргаз Збуту».

Центр обслуговування клієнтів газових компаній не має аналогів серед енергетичних компаній Житомирщини. Зокрема, центр обладнаний автоматизованою системою розподілу клієнтських потоків, так званою "електронною чергою". Електронні табло інформують клієнтів в операційному залі про наявність і номери вільних менеджерів. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі. Про те, як користуватися новою системою підказує адміністратор, який постійно перебуває в залі.

При цьому всі менеджери центру достатньо кваліфіковані для того, щоб забезпечити комплексне обслуговування клієнтів, надати допомогу в разі складнощів при оформленні документів або іншої послуги, пов'язаної з газопостачанням. Обслуговуванням клієнтів в трьох залах займаються 20 універсальних фахівців "Житомиргазу" і три фахівці "Житомиргаз Збуту".

Крім того, в Центрі обслуговування клієнтів забезпечена можливість максимально комфортного очікування – в залах встановлені комфортні дивани, кулери з водою, для клієнтів з дітьми є розмальовки та пазли. Що стосується людей з обмеженими можливостями, для них встановлено спеціальний пандус.

За словами керівника управління клієнтського сервісу Сергія Пікуля, менеджери надають повний перелік послуг компанії, починаючи від інформації по особовому рахунку, надання споживачеві необхідних довідок, закінчуючи оформленням документів для відключення або підключення газового обладнання, його ремонту та ін.

"Компанія "Житомиргаз" рухається в ногу з часом, незважаючи на економічні та фінансові труднощі. Пріоритетний напрямок у нашій діяльності сьогодні – це впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях і забезпечення оперативного зворотного зв’язку між фахівцями компанії та споживачами газу", – наголосив під час відкриття голова правління "Житомиргазу" Валентин Ющенко.

Режим роботи Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Житомиргаз" – з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 17.00 без перерви, в суботу – з 9.00 до 13.00, також без перерви. Адреса центру: м. Житомир, вул. Київська, 54 (1 поверх).

Джерело: