Ваш браузер застарів

Оновіть ваш браузер для покращення безпеки, швидкості та зручності користування сайтом

Оновити браузер

Технічна підтримка

20 серпня 2020

Консультації та допомогу щодо реєстрації та у разі проблем у роботі електронних кабінетів надає 104.ua контакт-центр

Для коректної роботи сайту та його сервісів використовуйте персональний комп'ютер (ПК) чи сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені тут.

Особистий кабінет (для побутових споживачів)

  • Якщо втрачено пароль - після введення логіна на сторінці входу, на наступній сторінці замість уведення пароля - натисніть Забув пароль. Докладніше про процедуру відновлення пароля - за посиланням.
  • Щоб змінити пароль, увійдіть та натиснить Акаунт у меню праворуч, або натисніть аватарку, а потім редагувати акаунт.
  • У разі помилки 503 - вийдіть і знов увійдіть до кабінету. Якщо ви бачите цю помилку в окремих розділах кабінету, зазвичай достатньо оновити сторінку кабінету в браузері (або одночасно натиснути Ctrl і F5). Повторіть за кілька хвилин. 

Якщо помилка 503 не зникає протягом тривалого часу чи наявна інша технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, напишіть електронного листа на адресу support@104.ua

Щоб спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, вкажіть коротко у темі листа суть проблеми (наприклад: не надходить лист з кодом, тривала помилка 503), а також обов'язково зазначте у листі:

  • Суть проблеми - під час користування яким саме сервісом, на якій сторінці (екрані) і заза якої дії вона виниклв (за можливості скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скріншот і додайте файлом).
  • Операційна система вашого пристрjю, який браузер використовуєте.
  • Логін (електронну адресу, телефон) акаунта, за яким виникла проблема. Якщо проблtма виникла під час створення акаунта - вкажіть, який телефон чи пошту ви зазначали для використанні у якості логіну.
  • Назву компанії (ваш Оператор ГРМ чи постачальник газу) та номер особового рахунку, якщо проблема пов’язана із сервісами за особовим рахунком
  • Номер лічильника газу, якщо проблема стосується передачі показань.

Якщо проблема виникла під час використання мобільного додатка - додатково до цих даних зазначте модель пристрою, версію ОС пристрою та версію мобільного додатка. Зверніть увагу, що більшість проблем у роботі додатків вирішуються таким чином

Технічну допомогу щодо реєстрації та користування особистим кабінетом також можна отримати під час відвідування центрів обслуговування клієнтів 104.ua клієнтський простір, а також звернувшись телефоном до 104. контакт-центр. З особистого кабінету можна замовити зворотний дзвінок.

104 Бізнес онлайн (для комерційних споживачів)

Якщо вам потрібна консультація з питань реєстрації чи користування кабінетом для комерційних споживачів - зверніться до вашого персонального менеджера у газовій компанії. Про технічні проблеми повідомляйте службі технічної підтримки biz.support@104.ua.

  • Щоб увійти, виберіть Бізнес у меню праворуч або перейдіть за посиланням
  • Щоб створити бізнес-акаунт, виберіть Бізнес у меню праворуч. Потім зверху ліворуч натисніть кнопку Реєстрація, а на сторінці, що відкриється виберіть бізнес онлайн. Або перейдіть за посиланням.
  • Відновити втрачений пароль можна за посиланням.
  • Щоб змінити пароль, перейдіть за посиланням.