Технічна підтримка
Консультації та допомогу щодо реєстрації та у разі проблем у роботі електронних кабінетів надає 104.ua контакт-центр
Для коректної роботи сайту та його сервісів використовуйте персональний комп'ютер (ПК) чи сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені тут.
Особистий кабінет (для побутових споживачів)
- Якщо втрачено пароль - після введення логіна на сторінці входу, на наступній сторінці замість уведення пароля - натисніть Забув пароль. Докладніше про процедуру відновлення пароля - за посиланням.
- Щоб змінити пароль, увійдіть та натиснить Акаунт у меню праворуч, або натисніть аватарку, а потім редагувати акаунт.
- У разі помилки 503 - вийдіть і знов увійдіть до кабінету. Якщо ви бачите цю помилку в окремих розділах кабінету, зазвичай достатньо оновити сторінку кабінету в браузері (або одночасно натиснути Ctrl і F5). Повторіть за кілька хвилин.
Якщо помилка 503 не зникає протягом тривалого часу чи наявна інша технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, напишіть електронного листа на адресу support@104.ua
Щоб спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, вкажіть коротко у темі листа суть проблеми (наприклад: не надходить лист з кодом, тривала помилка 503), а також обов'язково зазначте у листі:
- Суть проблеми - під час користування яким саме сервісом, на якій сторінці (екрані) і заза якої дії вона виниклв (за можливості скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скріншот і додайте файлом).
- Операційна система вашого пристрjю, який браузер використовуєте.
- Логін (електронну адресу, телефон) акаунта, за яким виникла проблема. Якщо проблtма виникла під час створення акаунта - вкажіть, який телефон чи пошту ви зазначали для використанні у якості логіну.
- Назву компанії (ваш Оператор ГРМ чи постачальник газу) та номер особового рахунку, якщо проблема пов’язана із сервісами за особовим рахунком
- Номер лічильника газу, якщо проблема стосується передачі показань.
Якщо проблема виникла під час використання мобільного додатка - додатково до цих даних зазначте модель пристрою, версію ОС пристрою та версію мобільного додатка. Зверніть увагу, що більшість проблем у роботі додатків вирішуються таким чином
Технічну допомогу щодо реєстрації та користування особистим кабінетом також можна отримати під час відвідування центрів обслуговування клієнтів 104.ua клієнтський простір, а також звернувшись телефоном до 104. контакт-центр. З особистого кабінету можна замовити зворотний дзвінок.
104 Бізнес онлайн (для комерційних споживачів)
Якщо вам потрібна консультація з питань реєстрації чи користування кабінетом для комерційних споживачів - зверніться до вашого персонального менеджера у газовій компанії. Про технічні проблеми повідомляйте службі технічної підтримки biz.support@104.ua.
- Щоб увійти, виберіть Бізнес у меню праворуч або перейдіть за посиланням
- Щоб створити бізнес-акаунт, виберіть Бізнес у меню праворуч. Потім зверху ліворуч натисніть кнопку Реєстрація, а на сторінці, що відкриється виберіть бізнес онлайн. Або перейдіть за посиланням.
- Відновити втрачений пароль можна за посиланням.
- Щоб змінити пароль, перейдіть за посиланням.