Ваш браузер застарів

Оновіть браузер, щоб безпечніше, швидше та зручніше користуватися сайтом

Оновити браузер

Підтримка користувачів

20 серпня 2021

(оновлено 15 липня 2022)

Щоб сайт працював коректно, використовуйте персональний комп'ютер (ПК) або сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені тут.

З питаннями щодо реєстрації, додавання в акаунт особового рахунку та користування особистим кабінетом або іншими онлайн сервісами 104.ua звертайтеся:

З питаннями щодо підключення до систем газопостачання, обслуговування мереж, показань лічильників газу, розрахунків за доставку газу звертайтеся:

З питаннями щодо бізнес-кабінету звертайтеся до персонального менеджера в газовій компанії.

Кабінети користувачів

Щоб почати роботу з кабінетом, авторизуйтесь. Створіть акаунт або увійдіть, якщо вже реєструвалися раніше на сайті, в мобільному додатку або терміналі самообслуговування 104.ua:

  • Вимоги до логінів і паролів. Видалити чи додати логін, змінити пароль можна в розділі Акаунт – вкладка Профіль (меню праворуч).
  • Якщо втрачено пароль, введіть логін на сторінці входу та натисніть Забули пароль? на наступній сторінці.

З одного акаунта 104.ua можна керувати як особистим, так і бізнес-кабінетом. Докладніше про це читайте в публікації. Меню для вибору сервісу платформи – праворуч, меню активного сервісу (розділи кабінету) – ліворуч.

Перелік компаній, чиї клієнти можуть користуватись особистим кабінетом на сайті дивіться тут, мобільним додатком (робоча версія) – в описі додатків для iOS / Android, бізнес-кабінетом – тут.

Одночасно в акаунті може бути до 25 особових рахунків. Дізнайтеся, як додавати та видаляти особові рахунки за посиланнями. З особистого кабінету можна замовити зворотний дзвінок для консультації за особовим рахунком.

Якщо вам потрібно додати в акаунт бізнес, ви можете зробити це самостійно на сайті. Докладніше про додавання бізнесу читайте тут

Як отримати технічну допомогу

Якщо сталася технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, повідомте про неї за адресою support@104.ua. Якщо проблема стосується бізнес-кабінету, повідомляйте на biz.support@104.ua.

Щоб спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, у темі листа коротко опишіть суть проблеми (наприклад: «Не надходить лист з кодом під час відновлення пароля» або «Не завантажується рахунок»), а також обов'язково зазначте у листі:

  •   під час користування яким саме сервісом (сайтом, мобільним додатком), на якій сторінці або екрані, при якій дії (передача показань, замовлення довідки, запис в електронну чергу) виникла проблема. За можливості скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скріншот і додайте до листа;
  •   логін (електронну адресу, телефон) акаунта, на якому виникла проблема чи який не вдалося зареєструвати;
  •   номер особового рахунку (або ЄРДПОУ та номер договору) та назву компанії (Оператор ГРМ чи постачальник газу), якщо проблема пов’язана із сервісами кабінетів, а також номер лічильника газу (приладу обліку), якщо проблема стосується показань;
  •   операційна система вашого пристрою, який браузер використовуєте, якщо на сайті чи його сервісі не оновлюються дані, не спрацьовують кнопки (проблеми з кешем);
  •   модель і версію ОС пристрою, версію мобільного додатка, якщо проблема виникла під час використання мобільного додатка.