Підтримка користувачів
(оновлено 15 липня 2022)
Щоб сайт працював коректно, використовуйте персональний комп'ютер (ПК) або сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені тут.
З питаннями щодо реєстрації, додавання в акаунт особового рахунку та користування особистим кабінетом або іншими онлайн сервісами 104.ua звертайтеся:
- за адресою support@104.ua
З питаннями щодо підключення до систем газопостачання, обслуговування мереж, показань лічильників газу, розрахунків за доставку газу звертайтеся:
З питаннями щодо бізнес-кабінету звертайтеся до персонального менеджера в газовій компанії.
Кабінети користувачів
Щоб почати роботу з кабінетом, авторизуйтесь. Створіть акаунт або увійдіть, якщо вже реєструвалися раніше на сайті, в мобільному додатку або терміналі самообслуговування 104.ua:
- Вимоги до логінів і паролів. Видалити чи додати логін, змінити пароль можна в розділі Акаунт – вкладка Профіль (меню праворуч).
- Якщо втрачено пароль, введіть логін на сторінці входу та натисніть Забули пароль? на наступній сторінці.
З одного акаунта 104.ua можна керувати як особистим, так і бізнес-кабінетом. Докладніше про це читайте в публікації. Меню для вибору сервісу платформи – праворуч, меню активного сервісу (розділи кабінету) – ліворуч.
Перелік компаній, чиї клієнти можуть користуватись особистим кабінетом на сайті дивіться тут, мобільним додатком (робоча версія) – в описі додатків для iOS / Android, бізнес-кабінетом – тут.
Одночасно в акаунті може бути до 25 особових рахунків. Дізнайтеся, як додавати та видаляти особові рахунки за посиланнями. З особистого кабінету можна замовити зворотний дзвінок для консультації за особовим рахунком.
Якщо вам потрібно додати в акаунт бізнес, ви можете зробити це самостійно на сайті. Докладніше про додавання бізнесу читайте тут.
Як отримати технічну допомогу
Якщо сталася технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, повідомте про неї за адресою support@104.ua. Якщо проблема стосується бізнес-кабінету, повідомляйте на biz.support@104.ua.
Щоб спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, у темі листа коротко опишіть суть проблеми (наприклад: «Не надходить лист з кодом під час відновлення пароля» або «Не завантажується рахунок»), а також обов'язково зазначте у листі:
- під час користування яким саме сервісом (сайтом, мобільним додатком), на якій сторінці або екрані, при якій дії (передача показань, замовлення довідки, запис в електронну чергу) виникла проблема. За можливості скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скріншот і додайте до листа;
- логін (електронну адресу, телефон) акаунта, на якому виникла проблема чи який не вдалося зареєструвати;
- номер особового рахунку (або ЄРДПОУ та номер договору) та назву компанії (Оператор ГРМ чи постачальник газу), якщо проблема пов’язана із сервісами кабінетів, а також номер лічильника газу (приладу обліку), якщо проблема стосується показань;
- операційна система вашого пристрою, який браузер використовуєте, якщо на сайті чи його сервісі не оновлюються дані, не спрацьовують кнопки (проблеми з кешем);
- модель і версію ОС пристрою, версію мобільного додатка, якщо проблема виникла під час використання мобільного додатка.