Ваш браузер застарів

Оновіть ваш браузер для покращення безпеки, швидкості та зручності користування сайтом

Оновити браузер

Технічна підтримка

20 серпня 2021

Допомогу щодо реєстрації, додавання в акаунт особового рахунка та користування особистим кабінетом чи іншими онлайн сервісами 104.ua можна отримати під час відвідування центрів обслуговування клієнтів 104.ua клієнтський простір, зателефонувавши до 104. контакт-центр або надіславши листа на support@104.ua.

Для коректної роботи сайту та його сервісів використовуйте персональний комп'ютер (ПК) або сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені тут.

Особистий кабінет

Для того щоб почати роботу з кабінетом - авторизуйтесь. Створіть акаунт або увійдіть, якщо вже реєструвалися раніше з сайту, мобільного додатка або термінала самообслуговування 104.ua.

  • Вимоги до логінів і паролів. Як змінити  логін чи пароль.
  • Якщо втрачено пароль - після введення логіна на сторінці входу, на наступній сторінці замість уведення пароля - натисніть Забув пароль.
  • Одночасно в акаунті може бути до 25 особових рахунків (включно). Як додавати та видаляти.
  • З особистого кабінету можна замовити зворотний дзвінок для консультації.
  • У разі помилки 503 - одночасно натиснііть Ctrl і F5. Повторіть за кілька хвилин.

Якщо помилка 503 не зникає протягом тривалого часу чи наявна інша проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, напишіть електронного листа на адресу support@104.ua. Щоб спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, вкажіть коротко у темі листа суть проблеми (наприклад: не надходить лист з кодом, тривала помилка 503), а також обов'язково зазначте у листі:

  • під час користування яким саме сервісом, на якій сторінці (екрані) при  якій дії виникла проблема (за можливості скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скріншот і додайте до листа);
  • операційна система вашого пристрjю, який браузер використовуєте;
  • логін (електронну адресу, телефон) акаунта, за яким виникла проблема. Якщо проблема виникла під час створення акаунта - вкажіть, який телефон чи пошту ви уводили;
  • номер особового рахунку те назву компанії (Оператор ГРМ чи постачальник газу), якщо проблема пов’язана із сервісами за особовим рахунком (оплата газу та/чи доставки, передача показань тощо), а також номер лічильника газу, якщо проблема стосується показань.

Якщо проблема виникла під час використання мобільного додатка - додатково до цих даних зазначте модель і версію ОС пристрою, версію мобільного додатка. 

104 Бізнес онлайн для комерційних споживачів

Якщо вам потрібна консультація з питань реєстрації чи користування кабінетом для комерційних споживачів - зверніться до вашого персонального менеджера у газовій компанії. Про технічні проблеми повідомляйте службі технічної підтримки biz.support@104.ua.

  • Щоб увійти, виберіть Бізнес у меню праворуч або перейдіть за посиланням.
  • Щоб створити бізнес-акаунт, виберіть Бізнес у меню праворуч. Потім зверху ліворуч натисніть кнопку Реєстрація, а на сторінці, що відкриється виберіть бізнес онлайн. Або перейдіть за посиланням.
  • Відновити втрачений пароль можна за посиланням.
  • Щоб змінити пароль, перейдіть за посиланням.