Підтримка користувачів 104.ua
Підтримка користувачів кабінетів припиняється 28 грудня 2023 р.
Щоб сайт працював коректно, використовуйте персональний комп'ютер (ПК) або сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені тут.
З питаннями щодо підключення до систем газопостачання, обслуговування мереж, показань лічильників газу, розрахунків за доставку газу та онлайн сервісів звертайтеся до контакт-центру вашого Оператора ГРМ. Клієнтам окремих Операторів ГРМ сервіси 104.ua недоступні частково або повністю через припинення актуалізації даних, надання даних Оператором ГРМ або його відмови від сервісів 104.ua. Перелік тут.
Кабінети користувачів
Перелік компаній, чиї клієнти можуть користуватись особистим кабінетом дивіться тут, мобільним додатком (робоча версія) – також в описі додатків для iOS / Android, бізнес-кабінетом – тут. Щоб почати роботу з кабінетом на сайті, авторизуйтесь. Створіть акаунт або увійдіть, якщо вже реєструвалися раніше на сайті, в мобільному додатку або терміналі самообслуговування 104.ua:
- Вимоги до логінів і паролів. Видалити чи додати логін, змінити пароль можна в сервісі Акаунт – вкладка Профіль (перейти до сервісу можна за домопогою меню севісів праворуч).
- Якщо втрачено пароль, введіть логін на сторінці входу та натисніть Забули пароль? на наступній сторінці.
З одного акаунта 104.ua можна керувати як особистим, так і бізнес-кабінетом. Докладніше про це читайте в публікації. Меню для вибору сервісу платформи (сервісів) – праворуч, меню активного сервісу (розділи кабінету) – ліворуч.
Одночасно в акаунті може бути до 25 особових рахунків газових компаній, які зазначені тут. Дізнайтеся, як додавати та видаляти особові рахунки за посиланнями. P особистого кабінету можна замовити зворотний дзвінок для консультації за особовим рахунком (якщо сервіс надається).
Якщо вам потрібно додати в акаунт бізнес, ви можете зробити це самостійно на сайті. Одночасно в акаунті може бути до 25 бізнесів. Докладніше про додавання бізнесу читайте тут.
Як отримати оперативну допомогу
Якщо проблема виникла під час встановлення чи використання мобільного додатка 104.ua – скористайтесь інструкціями для користувачів Android та iOS.
Якщо проблема виникла під час користування веб-сервісами, повідомте про неї за адресою support@104.ua, а якщо проблема стосується бізнес-кабінету - на biz.support@104.ua. Щоб спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, у темі листа вкажіть програму (наприклад, «Особистий кабінет на сайті 104.ua»), а у тексті листа:
- при використанні якого сервісу, в якому розділі (на якій сторінці), при якій дії виникла проблема – за можливості скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скриншот і додайте до листа;
- операційна система вашого пристрою, який браузер використовуєте (якщо на веб-сторінці не оновлюються дані, не спрацьовують кнопки - імовірні проблеми з кешем).
- електронну адресу чи номер телефону, якщо проблема виникла під час реєстрації чи відновлення пароля
- інформацію про ваш акаунт (логін) і доданий до нього сервіс – номер особового рахунку або ЄРДПОУ та номер договору, якщо проблема пов’язана із сервісами кабінетів (див. також інструкцію, посилання на яку ви знайдете у нижньому меню відповідного сервісу).
Індивідуальні відповіді надаються у робочі дні (понеділок-п’ятниця) з 9:00 до 18:00. Запити шодо реєстрації, облікових записів, кабінетів, мобільних додатків для клієнтів опрацьовуватимуться до 28 грудня 2023.