Ваш браузер застарів

Оновіть браузер, щоб безпечніше, швидше та зручніше користуватися сайтом

Оновити браузер

Підтримка користувачів

20 серпня 2021

(оновлено 9 березня 2022)

З питаннями щодо реєстрації, додавання в акаунт особового рахунку та користування особистим кабінетом або іншими онлайн сервісами 104.ua звертайтеся:

З питаннями щодо бізнес-кабінету звертайтеся до персонального менеджера в газовій компанії.

Щоб сайт працював коректно, використовуйте персональний комп'ютер (ПК) або сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені тут.

Кабінети користувачів

Щоб почати роботу з кабінетом, авторизуйтесь. Створіть акаунт або увійдіть, якщо вже реєструвалися раніше на сайті, в мобільному додатку або терміналі самообслуговування 104.ua:

  • Вимоги до логінів і паролів. Видалити чи додати логін, змінити пароль можна в розділі Акаунт – вкладка Профіль (меню праворуч).
  • Якщо втрачено пароль, введіть логін на сторінці входу та натисніть Забули пароль? на наступній сторінці.

З одного акаунта 104.ua можна керувати як особистим, так і бізнес-кабінетом. Докладніше про це читайте в публікації. Меню для вибору сервісу платформи – праворуч, меню активного сервісу (розділи кабінету) – ліворуч.

Перелік компаній, чиї клієнти можуть користуватись особистим кабінетом на сайті дивіться тут, мобільним додатком (робоча версія) – в описі додатків для iOS / Android, бізнес-кабінетом – тут.

Одночасно в акаунті може бути до 25 особових рахунків. Дізнайтеся, як додавати та видаляти особові рахунки за посиланнями. З особистого кабінету можна замовити зворотний дзвінок для консультації за особовим рахунком.

Якщо вам потрібно додати в акаунт бізнес, ви можете зробити це самостійно на сайті. Докладніше про додавання бізнесу читайте тут

Як отримати технічну допомогу

Якщо вам трапилася технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, повідомте про неї за адресою support@104.ua. Якщо проблема стосується бізнес-кабінету, повідомляйте на biz.support@104.ua.

Щоб спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, у темі листа коротко опишіть суть проблеми (наприклад: «Не надходить лист з кодом під час відновлення пароля» або «Не завантажується рахунок»), а також обов'язково зазначте у листі:

  •   під час користування яким саме сервісом (сайтом, мобільним додатком), на якій сторінці або екрані, при якій дії (передача показань, замовлення довідки, запис в електронну чергу) виникла проблема. За можливості скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скріншот і додайте до листа;
  •   логін (електронну адресу, телефон) акаунта, на якому виникла проблема чи який не вдалося зареєструвати;
  •   номер особового рахунку (або ЄРДПОУ та номер договору) та назву компанії (Оператор ГРМ чи постачальник газу), якщо проблема пов’язана із сервісами кабінетів, а також номер лічильника газу (приладу обліку), якщо проблема стосується показань;
  •   операційна система вашого пристрою, який браузер використовуєте, якщо на сайті чи його сервісі не оновлюються дані, не спрацьовують кнопки (проблеми з кешем);
  •   модель і версію ОС пристрою, версію мобільного додатка, якщо проблема виникла під час використання мобільного додатка.